איך להגדיל את הקליקים למרות שהאתר יורד בחשיפות? (הצ’קליסט המלא לשיפור ה-CTR)

איך להגדיל את הקליקים למרות שהאתר יורד בחשיפות

צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍

מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!

 

אז איך הגדלנו את אתר הלקוח שלנו ב-600 קליקים אורגניים למרות שהוא ירד ב-3,400 חשיפות?

איך להגדיל את הקליקים למרות שהאתר יורד בחשיפות

בתמונה:

תמונת מצב של אתר שירותים של לקוח עם יחסית הרבה תוכן, שקיבל לאחרונה תשומת לב ספציפית סביב נושא ה CTR.

ההשואה היא חודש נוכחי מול חודש קודם.

נתוני חודש קודם

כמעט 42K חשיפות.
6,044 קליקים.
יחס הקלקה של %14.4.

נתוני חודש נוכחי

כ- 38.4K חשיפות (ירידה של 3,400 בחשיפות)
6,610 קליקים
יחס הקלקה של %17.2.

סה”כ עלייה של מעל 600 קליקים אורגניים בחודש האחרון לעומת החודש הקודם,

למרות שהאתר ירד ב-3,400 חשיפות.


כשאתר יורד בחשיפות ועלה בקליקים – זה רק בגלל שהוא עולה ב- CTR, כלומר יותר אנשים מקליקים עליו ​בתוצאות החיפוש.

לא תמיד צריך להוסיף הרבה תוכן כדי לגדול בטראפיק.

הרבה פעמים אנחנו מפספסים את הפערים בדברים הקיימים, ויושב שם כנראה הרבה כסף שעוד לא אספנו.

אז איך עושים את זה?

אחד – משפרים את הטייטלים ומוודאים שהם מזמינים – אין יותר “האתר שלי: דף הבית”. תדאגו שיהיה טייטל שמכיל מילת מפתח, אבל גם מאוד מסקרן ושונה בנוף משאר הטייטלים בתוצאות החיפוש.

שתיים – כנ”ל לגבי מטא דסקריפשנים. אנשים קוראים את זה, הם קמצנים על קליקים. כבר קיבלתם מהם את החשיפה, תדאגו גם לקבל את הקליק, שמי שיקרא את התיאור של הדף שלכם יגיד “ואלק, זה הפתרון שאני צריך”.

שלוש – עובדים על להזיז את הדפים שממוקמים לכם קצת רחוק (בדף השני-שלישי שמעולם לא מקבלים קליקים) לדף הראשון ע”י עיבוי תוכן סביבם ובניית קישורים פנימיים + נכנסים שמצביעים לדפים האלה, על האנקורים (הביטויים) האלה.

הצ’קליסט המלא להגדלת ה-CTR:

  1. ✅ תוסיפו לדפים שלכם סקשנים של “שאלות נפוצות”: שאלות ותשובות סביב מילת המפתח יכולה לקנות לכם עוד נדל”ן בהמון דפי תוצאות חיפוש שונים. לא לשכוח להוסיף סכמה!
  2. ✅ שילוב של סטוריטלינג במטא דסקריפשנים: במקום תיאורים סטנדרטיים, כתבו מיני-סיפור או נרטיב משכנע הכולל את מילת המפתח הראשית, מה שיעודד את הסקרנות לקרוא עוד בדפים שלכם.
  3. ✅ תוסיפו אימוג’ים לטייטלים ולדסקריפשנים 💎 אימוג’ים מאוד בולטים ושונים בנוף משאר תוצאות החיפוש הרגילות. הם זוללים קצת הרבה תווים, אבל גוגל מאפשרים אותם וזה עוזר משמעותית לתפוס את תשומת הלב.
  4. ✅ תוודאו שיש מענה ישיר לשאלה: תכניסו גם בכותרות וגם בתיאורי מטא את התשובה הקצרה והישירה לשאילתת החיפוש שאתם מכוונים אליה, זה בעצם יתן למשתמשים את התשובה שהם מחפשים מיד ויפתה אותם ללחוץ כדי לקבל פרטים נוספים.
  5. ✅ תייצרו מגנט קליקים עם ביטויים ממגנטים: תחקרו ותשלבו מילות מפתח ממגנטות בכותרות ובתיאורים שלכם. “חינם”, “מדריך”, “הטוב ביותר”, “טיפים”, “למה”, “איך” וכו’.
  6. ✅ תתאימו את הדף כדי להשיג סניפטים ותוצאות 0 (Rich Snippet) תוצאת חיפוש עשירה: אם הדף שלכם לא כשיר באופן טבעי לריצ’ סניפט, מצאו דרך לשלב תוכן כמו ביקורות, תשובה ישירה לשאלה בפסקה הראשונה או טבלאות  השוואה שאפשר לעטוף באמצעות Schema.org ולקבל עליהן תוצאת 0. תוצאה כזו תוצג ראשונה ותזכה אתכם בהמון קליקים.
  7. ✅ תשתמשו במספרים: תוסיפו מספרים ואחוזים ספציפיים בכותרות ובתיאורים שלכם. לדוגמה, “7 אסטרטגיות מוכחות להגדלת הטראפיק ב- 2024” – נתונים וכמויות מספריות תמיד מייצרים אמינות.
  8. ✅ תשלבו את הצעת הערך שלכם ישירות בכותרת או בתיאור: ציינו בבירור מה מייחד את התוכן או ההצעה שלכם. אם יש לכם משהו שאין לאף אחד אחר. חשוב לכתוב את זה ולבדל מהמתחרים.
  9. ✅ תשלבו את השנה הנוכחית בכותרות והתיאורים (2024): תעדכנו באופן קבוע את הכותרות והתיאורים שלכם כדי שלא יתיישנו ויאותתו לגולשים שהתוכן הזה עדכני ורלוונטי. תתפלאו לגלות כמה תכנים באתר שלכם עדיין כוללים את השנה 2023.
  10. ✅ תשלבו בדסקריפשנים קריאות לפעולה (CTA) תסיימו כל מטא דסקריפשן עם קריאה מסקרנת לפעולה כמו “כנסו לגלות מה הסיבה ש- 10,000 משתמשים חדשים סומכים עלינו כל חודש”.
  11. ✅ תעשו כמה שיותר A/B Testing – לפעמים מה שעובד במילת מפתח אחת לא יעבוד במילת מפתח אחרת, וגם בנישה אחת לעומת נישה אחרת. שימו ביומן אחת לחודש משימה לבדוק את ה- CTR של כמה דפים שקבעתם, ותחליפו בהם את הטייטלים והדסקריפשנים כדי לבדוק מה גורם לדברים לזוז עד שתמצאו את הנוסחה הנכונה שמתאימה לכם.

 

לצ’קליסט המלא בטבלת Google Sheets:

https://bit.ly/3ufKhFr

צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍

מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תפריט נגישות

דילוג לתוכן