האם בכלל גוגל מעניש על תוכן שמוגדר AI? אם לא - האם זה משנה לגולש שהתוכן נראה AI או אנושי? ואיך אפשר להשתמש בכלים מסוימים כדי לטשטש AI? 🤔💭 אז לדעתי, גוגל יודעים טוב מאוד לקטלג לעצמם מה תוכן AI ומה לא, בטוח יותר טוב מכל מיני "AI DETECTORS" למיניהם באינטרנט.
אז החלטנו להרים את הכפפה ולבנות מוניטור נחמד שעוקב אוטומטית אחרי הקישורים שלכם. כל פעם שמשיגים קישור, מזינים אותו שם ומעכשיו הוא נכנס למוניטורינג. זה אומר שאפשר למלא את הטבלה בכמה קישורים שרוצים, ומעכשיו אין יותר דבר כזה "מה קורה עם הקישור הזה שקניתי לפני שנתיים, בוא נכנס לאתר ונבדוק".
אנחנו מתרגשים לשתף איתכם את צ'קליסט העבודה שבנינו וטיפחנו לאורך השנים לניהול פרויקט SEO מוצלח, הוא כולל בתוכו מעל 50 משימות מהרגע שהפרויקט נקלט ועושים אונבורדינג, ועד לעבודה השוטפת, הרוטינות החודשיות והתקשורת מול הלקוח בכל ההיבטים האפשריים כדי להוביל תוצאות ללקוח וגם להשאיר אותו מחוייך לאורך כל הדרך. מתאים גם לפרילאנסרים, גם לסוכנויות וגם לבעלי עסקים שמקדמים לבד.
ניהול פרויקטים זו אומנות שבנויה מ-3 מרכיבים. אם מצליחים לנצח בשלושת המרכיביםהאלה, הנה לכם פרויקט מוצלח. אבל האומנות היא לגרום ל-3 המרכיבים האלה להצליח בו זמנית, וחובה ששלושתם יצליחו.
אז הנה, ככה אנחנו עורכים AI כמו שצריך – וזה מה שעובד לנו היום. כל רפרנס או ביטוי גנרי בטקסט כמו למשל “עסקים”, “שירותים” וכו’ – להחליף שיהיה רלוונטי ספציפית לגוף, ...
לבנות כלי מעקב מיקומים עם גוגל סרצ’ קונסול + גוגל שיטס – שלב אחר שלב. איך בונים מעקב מיקומים של כמה ביטויים במקביל, לפי חיתוך של עלייה בלבד / ירידה בלבד / שניהם ביחד, בהשוואה לכל טווח זמן שרוצים (יום/שבוע/חודש/רבעון/שנה) – ואפילו בהסתכלות על סט של ביטויים ספציפיים שרק הם מעניינים אותנו – בעזרת גוגל סרצ’ קונסול וגוגל שיטס.
יש שיטה לזרז את העניינים ולהגיע להמון בעלי אתרים בקלות ובמהירות, על ידי שימוש בכלי האהוב עלינו, ChatGPT. אז בואו נלמד איך עושים את זה צעד אחר צעד.
ניהול פרויקטים זו אומנות שבנויה מ-3 מרכיבים. אם מצליחים לנצח בשלושת המרכיביםהאלה, הנה לכם פרויקט מוצלח. אבל האומנות היא לגרום ל-3 המרכיבים האלה להצליח בו זמנית, וחובה ששלושתם יצליחו.
לבנות כלי מעקב מיקומים עם גוגל סרצ’ קונסול + גוגל שיטס – שלב אחר שלב. איך בונים מעקב מיקומים של כמה ביטויים במקביל, לפי חיתוך של עלייה בלבד / ירידה בלבד / שניהם ביחד, בהשוואה לכל טווח זמן שרוצים (יום/שבוע/חודש/רבעון/שנה) – ואפילו בהסתכלות על סט של ביטויים ספציפיים שרק הם מעניינים אותנו – בעזרת גוגל סרצ’ קונסול וגוגל שיטס.
הכנתי מדריך וידאו שלב-אחר-שלב שמלמד איך לקחת מחקר מילים של כל מתחרה, אבל לא סתם מילים שהוא מדורג עליהן, אלא ממש מילים שהוא מטרגט ומתרכז בהן בתוכנית התוכן שלו – ולהעתיק אותו לתוכנית שלכם.
כשאתר יורד בחשיפות ועלה בקליקים – זה רק בגלל שהוא עולה ב- CTR, כלומר יותר אנשים מקליקים עליו בתוצאות החיפוש. לא תמיד צריך להוסיף הרבה תוכן כדי לגדול בטראפיק. הרבה פעמים אנחנו מפספסים את הפערים בדברים הקיימים, ויושב שם כנראה הרבה כסף שעוד לא אספנו.
תכנון מילות מפתח זה אחד האספקטים המורכבים אבל החשובים מבחינת SEO. בחירה נכונה של מילת מפתח תייצר לי טראפיק, בחירה שגויה תבזבז זמן ומשאבים. אז איך אני מוצא מילות מפתח שתמיד מדורגות לי גבוה, בלי אף “כלי מסורתי” למחקר מילים? בסרטון הזה אני מראה את כל התהליך מאפס למאה.
למה לנסות לייצר כל הזמן “פרומפטים סופר מיוחדים ומורכבים” כדי לכתוב מאמרים, במקום להשתמש כבר בתוכן שעובד, מתאנדקס, מדורג גבוה ומקבל אהבה מ-G הגדול? החלטתי לבנות סיסטם שלם שבעזרת התוכן של המתחרים שלי, אני מבריג מאמרים חדשים בדף ראשון בקלות, ואפילו עוקף את המתחרים עצמם:)
ככל שהזמן עובר, גוגל הופכים להיות קמצנים יותר בכל מה שקשור לא רק בדירוג של דפים, אלא גם הוספה שלהם מלכתחילה לאינדקס של מנוע החיפוש. הסיבה לכך היא שהדרישה לתוכן איכותי כל הזמן עולה, וההגדרה של תוכן איכותי כל הזמן משתנה.
בעקבות הבקשות לכלי הקודם שיצרתי לבניית מטא דסקריפשן אוטומטית, החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה ולבנות כלי שלם שסורק ומייצא את כל ה-SEO בתוך הדף, בודק אותו ומגיש את החוסרים והתיקונים שלו אוטומטית – עם AI 🙂
דיגיאסטס, כל הזכויות שמורות
דיגיאסטס, כל הזכויות שמורות