איך לבנות לעצמכם כלי מעקב מיקומים בחינם במקום להשתמש בכלים בתשלום?

איך לבנות כלי מעקב מיקומים בחינם

אז איך בונים כלי למעקב מיקומי מילות מפתח עם כל חיתוך שאנחנו רוצים, בחינם, תוך כמה דקות?

צפו במדריך וידאו המלא:

אתמול בסשן השבועי של הטייסת עברנו על הרבה נושאים מעניינים,
אחד מהם היה על מעקב מיקומים ואיך אפשר להחליף או לתת פייט לכלים שעולים אלפי ועשרות אלפי שקלים בשנה.

הראנו איך בונים מעקב מיקומים של כמה ביטויים במקביל, לפי חיתוך של עלייה בלבד / ירידה בלבד / שניהם ביחד, בהשוואה לכל טווח זמן שרוצים (יום/שבוע/חודש/רבעון/שנה) – ואפילו בהסתכלות על סט של ביטויים ספציפיים שרק הם מעניינים אותנו – בעזרת גוגל סרצ' קונסול וגוגל שיטס.

לבנות כלי מעקב מיקומים עם גוגל סרצ' קונסול + גוגל שיטס – שלב אחר שלב

השלב הראשון הוא לגשת לנכס שלכם בגוגל סרצ' קונסול ולבחור טווח תאריכים בהשוואה של כל טווח שתרצו – שבוע מול שבוע, חודש מול חודש, רבעון מול רבעון וכו'.

השוואת תאריכים גוגל סרצ קונסול

השלב הבא הוא לבחור סט של ביטויים ספציפיים שרק עליהם רוצים להתרכז ומעניינים אותנו.

לא תמיד בא לנו לראות את כל מילות המפתח שעלו או ירדו, אלא להתמקד בביטויים העסקיים שאנחנו פועלים כדי לקדם.

לטובת זה, נשתמש בפילטר QUERY (שאילתא) ונוסיף נוסחת רג'קס מאוד פשוטה שנראית ככה,

לדוגמה:

ברביקיו|מנגל|גריל גז|פחמים

למעשה, צריך רק להכניס את מילת המפתח שאתם רוצים לבדוק, ולהפריד אותה עם קו ישר מפריד ללא ריווחים – | .

תוכלו להוסיף כמה מילים שתרצו, ואחרי לחיצה על APPLY – הדו"ח יציג רק את השינויים במילות המפתח האלה.

חיתוך לפי מילות מפתח

השלב הבא הוא להציג את המגמות שמעניינות אותנו: עליות, ירידות, תוספות או מחיקות שלמות של מילות מפתח מתוצאות החיפוש.

כדי לעשות את זה, נגלול למטה רק ונלחץ על הפילטר המשולש ובו נבחר – POSITION DIFFERENCE (שינוי במיקומים):

נוכל לבחור בכל מה שגדול או קטן מאפס.

גדול מאפס = המילת מפתח ירדה במיקומים (תוצאה שלילית) – לדוגמה, עברה מתוצאה מספר 9 לתוצאה מספר 10 בחיפוש.

קטן מאפס = המילת מפתח עלתה מיקומים (תוצאה חיובית) – לדוגמה, השאילתא עברה מתוצאה מספר 10 לתוצאה מספר 9 בחיפוש.

עכשיו מה שנותר לנו לעשות זה לשמור את ה-URL של אותו החיתוך שבחרנו, שמכיל:

  1. את הנכס (האתר) הספציפי שאנחנו רוצים לעקוב אחריו
  2. את סט הביטויים הספציפי שמעניין אותנו להסתכל עליו
  3. את טווח התאריכים וההשוואה (לדוגמה חודש אחרון מול חודש קודם)

ולשמור אותו בטבלת גוגל שיטס פשוטה.

בכל פעם שנפתח את הלינק, נוכל לקפוץ לחיתוך הזה שבחרנו להסתכל עליו, ולראות מה השתנה במילות המפתח.

וככה חוסכים מאות שקלים על כלי מעקב מיקומים – שעושים אותו דבר, אבל פשוט מנגישים לנו אותו בעטיפה יפה 🙂

בהצלחה!

צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍

מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

דילוג לתוכן