איך אני משתמש במתחרים שלי בגוגל וב- ChatGPT כדי לעקוף אותם? ????????

עקיפת מתחרים עם CHATGPT והתוכן שלהם

צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍

מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!

 

אם יש משהו שאי אפשר להתווכח איתו, זה מנוע הדירוג של גוגל.

אם הוא החליט שהתוכן של המתחרים שלי צריך להיות בטופ, אז מי אני שאתווכח? 🤔

כנראה שהוא ממש אוהב אותו. וכנראה שהם עושים משהו טוב ומייצרים תוכן שגוגל אוהב ורוצה למעלה גבוה.

אז למה לי ללכת ראש בראש במקום ללכת באותו קו?

למה לנסות לייצר כל הזמן “פרומפטים סופר מיוחדים ומורכבים” כדי לכתוב מאמרים, במקום להשתמש כבר בתוכן שעובד, מתאנדקס, מדורג גבוה ומקבל אהבה מ-G הגדול?

החלטתי לבנות סיסטם שלם שבו אני לוקח את התוכן של המתחרים שלי, על כל ביטוי מפתח שהוא, שולח אותו לניתוח מעמיק של ChatGPT ומייצר באמצעותו תוכן חדש ואיכותי יותר על אותו קו. עם השיטה הזו אני מבריג מאמרים חדשים בדף ראשון בקלות, ואפילו עוקף את המתחרים עצמם:)

אז הנה, בוידאו הזה אני מפרט על איך אני עושה את כל התהליך מא’ ועד ת’.

הפרומפטים שאני עובד איתם

אלה הפרומפטים שאני משתמש בהם כדי לנתח את התוכן ולייצר באמצעותו תוכן משוייף ומקורי יותר על אותו קו.

הפרומפט הראשון, הזה, נועד נטו לתת הנחיות למר צ’אט שלנו על כל הפרויקט ואיך אנחנו עומדים להתנהל בתוכו. זה הפרומפט הראשון שאתם צריכים לשלוח.

פרומפט #1:

Act as an SEO content writer that writes unique, unconventional and helpful content.

Your job is to analyze and investigate content weaknesses among competitors and use them to create better content in terms of quality and SEO.

I’m going to share with you 3 parts of different articles – fetched from the top 3 Google SERPs.

These are the top 3 results for the keyword: “KEYWORD” that I’m trying to rank #1.

In this current prompt, I’m going to share instructions only.

Afterwards, I will share with you the first article fetched from the SERPs then the next one after him until I finish.

It’s going to be 3 articles in total that we are going to investigate. 

Each prompt will include a part of an article, it could be the intro, or the middle, or the conclusion of the article.

After each article piece I’m sharing here, respond only with “Article analyzed successfully”.

When I finish with sharing all 3 parts of the articles, I’m going to request you to craft a unique, better article that should outrank all those 3 articles I shared with you on Google Search.

It needs to outrank them In terms of length, content structure. content freshness, uniqueness, SEO practices, quality, storytelling, additions of new aspects and angles around the content. In short – The article you will craft will have to outrank the competitor’s articles.

An article you craft should meet a range of 1,500 to 2,500 words in total. No more, no less.

What is the purpose of this session?

The purpose is to understand the key factors in my competitors’ content that Google chose to rank  in the top 3 results, to use and leverage them in my content.

So this means I expect you to give a short summarization of what you think are the strength points of each article before continuing with crafting my article.

After analyzing the article parts, respond with the key factors that we should use in our content, based on your analysis.

Afterwards, you will continue with building the article.

Let’s start, I am sharing the first article in my next prompt.

Only respond with “Let’s start” right now and then I’m going to send it.

 

הפרומפט הבא הוא פרומפט המשך, שנועד רק כדי להבין ולהציג בפנינו מה הן הנקודות והדברים שגוגל אהב בתוך התוכן הזה, של המתחרה, ולפיהן החליט לדרג אותו גבוה.

אנחנו רוצים לדעת מה היתרונות ואיך אנחנו מצפים מה-GPT לייצר את התוכן בהתאם.

פרומפט #2:

Continue with writing the key factors that led to the success of these articles.

 

הפרומפט השלישי נועד להנחות את ה-GPT לייצר לנו את המאמר, ע”ב התוכן של המתחרים וההנחיות ששלחנו לו. זה פרומפט ה”תכל’ס”.

פרומפט #3:

Continue with crafting the outranking article.

 

הפרומפט הרביעי הוא כדי להרחיב ולהגדיל את כמות המילים בתוכן, כי בדר”כ קשה לו להגיע ולעקוף את ה-1,000 מילים במאמר.

פרומפט #4:

The article contains only X words.

Add a natural addition of Y words in subsections that I could use in my content.

 

והפרומפט הזה, האחרון, אחרי כל הקישקושיאדה שלנו איתו בצ’אט, נועד כדי להביא לנו את המאמר המלא אחרי כל התיקונים והבקשות שלנו ע”ב ההנחיות.

פרומפט #5:

Respond with the full latest version of the article – The complete comprehensive guide.

צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍

מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!

איך הסיסטם הזה עובד לי So far?

בהמון מקרים אני מצליח לעקוף את המתחרים שלי. כמובן שבקידום אורגני הכל תלוי ותלוי ותלוי, וצריך לראות שיש מספיק סמכות לאתר, ושהמצב הטכני והאופטימיזציה הפנימית שלו עומדת כמו שצריך, אבל בהשוואה של תפוח מול תפוח – זה פיצוח לא רע של יצירת תוכן מקורי, איכותי שעומד בקריטריונים של גוגל.

אלה הנה כמה דוגמאות לטראפיק מהאתרים שלנו, שהעובדים שלי בונים בהם תוכן בדיוק בשיטתיות הזו.

את הדומיינים אני לא יכול לחשוף כמובן, אבל זה המצב 3 חודשים אחורה להמחשה, בשימוש של השיטה הזו ליצירת תוכן בבלוגים.

אתר #1:

גרף אתר 1

אתר #2:

גרף אתר 2 עלייה בטראפיק

אתר #3:

גרף עלייה אתר מספר 3

שורה תחתונה + מתנות נוספות

השיטה הזו היא לא המצאת הגלגל – אני לא הראשון שעובד בצורה כזו.

בסוף, גם כותבי תוכן ואנשי תוכן בכלל משכתבים את התוכן ממקורות מידע כאלה ואחרים – ממנועי החיפוש, רשתות חברתיות ועוד.

יש כאלה שעושים את זה בשיטה קצת יותר מעודנת, יש כאלה שפחות.

כשמדובר ב-SEO, המטרה היא תמיד להשתמש במבנה תוכן שגוגל אוהב ולהוסיף טאצ’ אישי ומקורי לתוכן שלנו.

ולפני ששכחתי,

ממליץ בחום להוסיף לכל הסיפור הזה שיכבה של עריכת תוכן AI – עם הצ’קליסט הנהדר שלנו.

מי שצריך את הצ’קליסט המלא, מוזמן להצטרף לקבוצת הוואטסאפ, הוא נמצא שם בתיאור למטה.

לינק לקבוצת הוואטסאפ שלנו

אנחנו בינתיים ממשיכים למצוא דרכים מקוריות לייצר תוכן, ולעשות SEO בצורה מקורית, כזו שמביאה טראפיק שמביא עסקאות.

אתם, תישארו אחרינו במעקב בקהילת הפייסבוק קידום אתרים על טייס אוטומטי – שם אנחנו משגרים כל מדריך או כלי חדש שאנחנו בונים.

צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍

מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

דילוג לתוכן