איך מגדילים קבוצת פייסבוק ואיך פייסבוק מחליטים איזה קבוצות איכותיות ואיזה לא?

הרבה שואלים אותי לגבי קבוצות פייסבוק, איך מגדילים אותם? איך פייסבוק מחליטים לתעדף קבוצה X ולא Y ואיזה פרקטיקות עובדות היום.
אני משתף בתגובה שהגבתי בקבוצה אחרת באותו נושא. מקווה שתפיקו ערך:)

בסוף לקהילות פייסבוק ולפייסבוק בכללי יש את האלגוריתם שלהם:
פייסבוק מחליטים איזה קבוצות לשים ב-suggested group, איך לדרג את הקבוצות במנוע החיפוש שלהם וכמה חשיפה לתת לכל קבוצה בפיד הפרסונלי של כל יוזר – הרבה החלטות שמשפיעות על תפקוד הקבוצה שלך.
אף אחד לא יודע מה האלגוריתם בדיוק, אבל מי שמתעסק בתחום תקופה יכול לצאת עם כל מיני הימורים מושכלים בדיוק כמו שמקדם אתרים עושה בגוגל.
בסוף אני חושב שיש כמה עקרונות מנחים שצריך להפנים בשביל להתקדם קדימה:

  1. חייבים לעשות דברים שמתכתבים עם האינטרסים של פייסבוק. מה אינטרסים של פייסבוק? פייסבוק זה עסק, שהמטרה המרכזית שלו זה להשאיר את היוזרים שלו כמה שיותר זמן בפלטפורמה – כי שיוזרים נמצאים בפלטפורמה, הם צופים בפרסומות = פייסבוק מתפרנסים.
    תעשה את פייסבוק מבסוטים, תהיה אטרקטיבי אל מול שאר הקבוצות, הם יתגמלו אותך ויתעדפו את הקבוצה שלך על פני קבוצות אחרות.
  2. יש פעולות אקטיביות שאפשר לעשות בשביל להזרים עוד יוזרים לקבוצה, חלק מהפרקטיקות הם יותר לבנות, חלק יותר אפורות וחלק יותר שחורות, אין פה נכון ולא נכון, יש כאן משחק, שצריך להבין את ההשכלות האפשריות של כל מהלך ולהחליט מה מתאים לך.
  3. בסוף, גם אם הזרמת יוזרים לקבוצה בכל דרך שתבחר, אם היוזרים האלה לא יבצעו אינטרקציה עם התוכן של הקבוצה – זה לא יחזיק מים, פייסבוק יבינו את זה ויורידו את החשיפה של הקבוצה, עדיף קבוצה של 1000 איש אינגגיג’ מאשר 50,000 רדומים.
    זה למה הפרקטיקה של לקחת קבוצת פייסבוק, לשנות לה את הנושא – לרוב לא מוכיחה את עצמה.
    יש עוד הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, בסוף הנוסחה זה להזרים יוזרים לקבוצה + לדאוג לניהול קבוצה תקין + לדאוג שיש תוכן שמשאיר את היוזרים בקבוצה, ברגע שתעשה את זה – פייסבוק יעזרו לך להתקדם.

רוצים עוד תוכן בנושא? יש לכם שאלות? תכתבו בתגובות:)

בתמונה – קצב גדילה של אחת הקבוצות שלי מהשבוע האחרון

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

דילוג לתוכן