איך יצא שקיבלנו קישור נכנס מאתר חדשות מוביל בישראל – בחינם ובצורה הכי טבעית שיש?
אז איך זה הגיוני שאתר חדשות פופולרי ומוביל, יש אולי הכי גדול בישראל, פשוט החליט לקשר לאתר שלנו בצורה הכי טבעית שיש, תחת כתבת תוכן מקצועית שיושבת בדיוק על התוכן שאנחנו צריכים – ועוד ללא טרנזקציה כלשהי של תשלום?
ואיך גם אתם יכולים להשיג קישור כזה באותה הדרך?
אז הנה סיכום של התהליך והשלבים להשגת הקישור הזה, צעד אחר צעד.
1. לחשוב איך נותנים ערך, והרבה ממנו.
מי שאולי נתקל בתוכן שלנו או עוקב אחרינו כבר תקופה, יודע כמה אנחנו משקיעים בלתת ערך לקהילת הקידום האורגני בישראל – ממדריכים, טיפים, כלים וסקירות, קייס סטאדיז מיוחדים ועוד, אנחנו עושים הרבה מאמצים כדי לתת ערך גבוה למי שבאמת מחפש ללמוד ולהשכיל כדי לאפטם ולשפר את עבודת הקידום שלו.
2. תכנון התוכן
לפני כל מדריך או פוסט שאנחנו מוציאים, יש כמה שאלות שאנחנו שואלים את עצמנו כדי להבין האם זה יצליח:
- האם יש רעיון ספציפי או בעיה שנתקלנו בה – ואנחנו יכולים לפתור בזריזות עם מדריך או סרטון?
- האם המדריך הזה ברוח התקופה? לדוגמה – כל ענייני ה-AI לאחרונה
- האם יש בעיה ספציפית שקשה לפתור בנושא – והצלחנו למצוא לה פתרון יצירתי ומעניין?
- האם רוצים לדבר על משהו מיוחד ונישתי או יותר כללי?
- האם הצלחנו להשיג יד על חדשות מסעירות בנישה שלנו? ורוצים לסכם ולדבר עליהם לפני כולם?
- ועוד.
השאלות האלה מחדדות אותנו למקום של יצירה סביב ערך – וערך זה משהו שיכול להיות ויראלי ואנשים רוצים לשתף.
3. פרסום התוכן
את התוכן שלנו אנחנו מפרסמים בהמון ערוצי שיווק בצורה מגוונת. לעיתים הפוסט יתאים יותר לבלוג באתר,או לקבוצה שלנו בפייסבוק, או שנחליט שעדיף לצלם סרטון וידאו ואז זה יתאים יותר לערוץ היוטיוב, או שאפילו יותר יכול להתאים לניוזלטר לרשימת התפוצה שלנו.
לפעמים גם כל ערוצי הפרסום ביחד מתאימים – ואנחנו נשלח בכולם את הפוסט.
המחשבה מאחורי ערוץ השיווק מאוד חשובה – כל ערוץ מביא הזדמנויות אחרות, יוטיוב יכול להביא אתכם לשיתופי פעולה עם משפיענים, לינקדאין יכול להביא לכם לקוחות משלמים, ופייסבוק יכול לעזור להגדיל לכם את המותג.
4. ההזדמנות שחיכתה במפתן הדלת
לאחרונה פרסמנו בניוזלטר שלנו ארגז כלים מאוד נחמד למי שמתעסק בבניית קישורים (מי שרשום לניוזלטר שלנו מקבל את הארגז כלים הזה אוטומטית).
המייל הזה כלל בתוכו כמה דברים: דאשבורד קישורים אסטרטגי, מוניטור קישורים אוטומטי שעוקב ומוודא שהקישורים שלכם תמיד נשארים באוויר והדרכה אישית לבניית קישורים נכונה לאתר שלכם.
זה עזר להרבה מקדמים והביא איתו המון פידבקים חיוביים מהקהילה, אבל מעבר לזה הביא איתו גם מייל תשובה אחד ספציפי שפתח לנו דלת לבניית קישור נכנס מעניין:
כמו שאתם יכולים לראות כאן בצילום המסך – עורכת תוכן בכירה של אתר וואלה! שיווק, נהנית מהניוזלטר שלנו והתוכן שאנחנו משתפים בו באופן קבוע בתור אשת שיווק בעצמה, והציעה לנו לשתף דרכם כתבה מקצועית על הנושא הזה של בניית קישורים.
5. שולפים שרוולים ומתחילים לעבוד על כתבה מקצועית
בשלב הזה ענינו לה בחיוב והתחלנו לעבוד על כתבה מקצועית שמדברת על הדרך לבנות קישורים לקידום אורגני בשנת 2024.
אחרי מחשבה ועריכה וכתיבה, העברנו לעורכת את הכתבה, סבב קטן של תיקונים וכמובן שהכללנו קישור קרדיט לאתר שלנו – והכתבה התפרסמה.
לקריאת הכתבה שפורסמה עלינו עם הקישור הנכנס – לחצו כאן
מסקנות?
יש חיה כזאת להשיג קישור בצורה טבעית, אבל זה משהו שדורש הרבה עבודה על התוכן והערך שאתם נותנים בו.
חשוב לזכור, כמו שאתם לא מדברים על נושאים שלא מעניינים אתכם, אף אחד לא ירצה לדבר או לקשר לתוכן שלא מביא ערך מוסף כלשהו, מעניין, מסקרן או עסיסי.
אבל אם תצליחו לפצח איך לייצר באופן עקבי תוכן כזה בעצמכם, סביר להניח שמתישהו, בין אם אם מקדמים את המותג שלכם או מותג של לקוח, מישהו יקשר אליכם או יפנה אליכם לצורך קישור באופן טבעי לגמרי.
לכן מרבית העבודה כאן הייתה למעשה עבודת יצירת תוכן ושיווק תוכן, ואפשר לקרוא לזה ככה יותר מאשר "בניית קישורים".
השאלה שנשאלת היא, והיא הכי מעניינת:
האם עולה לכם יותר כסף וזמן לעבוד על תוכן איכותי שזוכה לקישורים, או לא לחכות לאף אחד ופשוט לקנות קישורים בעצמכם?
צריכים עוד טראפיק אורגני? 🔍
מלאו את הפרטים שלכם כאן ונשלח לכם סקירת וידאו מקצועית עם משימות פרקטיות לביצוע - לגמרי לגמרי בחינם!