קביעת שווי נכס דיגיטלי – כל מה שאתם צריכים לדעת

שווי נכס דיגיטלי

בעולם שלנו, אי אפשר כבר להסתמך על אפיק אחד של הכנסה ואנשים רבים מתחילים לחשוב כיצד לייצר אפיקי הכנסה נוספים, בעוד שחלק מהאנשים בוחרים לעבוד בשתי עבודות – אחרים מחליטים דווקא לבצע השקעה משתלמת ולהשקיע את כספם בנכסים שונים שיכולים ביום מן הימים לייצר עבורכם מקור הכנסה נוסף.

רק שלא מדובר בהכרח בנכס פיזי כמו דירה או משרד כלשהוא, אלא, בנכסים דיגיטליים שיכולים להכניס לכם הכנסה נוספת מדי חודש ולייצר עבורכם הזדמנויות עסקיות מצוינות שיפתחו לא רק אתכם אלא גם את הפן המקצועי שלכם. אז, מה הם הנכסים הדיגיטליים הללו וכיצד מייצרים מהם הכנסה? איך מעריכים שווי נכס דיגיטלי? והאם כל אחד יכול לנהל נכס שכזה? על כל השאלות הללו ריכזנו עבורכם את התשובות המקצועיות במאמר הנוכחי כדי שגם אתם תוכלו להנות מאפיק הכנסה נוסף.

מהו נכס דיגיטלי?

אם עד מספר שנים אחרונות, למילה “נכס” הייתה משמעות רק במובן הפיזי, הרי שבימינו, המילה הזו קיבלה גם משמעות בעולם הווירטואלי. מאז הקמת האינטרנט ופיתוח הרשתות החברתיות וכן גם פלטפורמות שיווק שונות ומנועי חיפוש, החלו להיווצר אתרים רבים וקבוצות שונות ברשתות החברתיות שכל אלו יצרו עם הזמן אפיקי הכנסה נוספים לבעליהם.

עד מהרה, רבים מהאנשים הבינו כי הם יכולים להרוויח מאותן הקבוצות ומאתרים נוספים סכומים כספיים משתלמים, מה שהפך את התחום לנפוץ ורחב יותר וכיום, רבים מהאנשים מתחילים לייצר עבורם נכסים דיגיטליים ולייצר באמצעותם הכנסות נוספות וכן גם להגדיל את המערך העסקי שלהם.

עד כמה משתלם לייצר נכס דיגיטלי?

שאלת מיליון הדולר שרבים מהאנשים שואלים, במיוחד לפני שהם פונים לחברה מקצועית שתייצר עבורם נכס דיגיטלי פעיל. “עד כמה משתלם לייצר נכס דיגיטלי והאם זה יעלה לנו הרבה מאוד כסף?

אז כמובן שהכל תלוי בסוג הנכס הדיגיטלי שאתם הולכים לבנות אבל, אל תשכחו בסופו של דבר שכל הכנסה דורשת השקעה תחילה. וגם, אם מסיבה כלשהיא אתם מסוגלים לבנות בעצמכם את הנכס הדיגיטלי שלכם אז מדובר בהשקעת זמן פרטי שלכם שאתם תצטרכו להשקיע בכדי לייצר את הנכס הזה, אחרת, אתם תצטרכו לשלם לחברה מקצועית שתוכלו ליצור עבורכם את הנכס המיועד וכך בעצם לחסוך לעצמכם זמן יקר והרבה כאב ראש.

ואם לרגע אחד חשבתם שליצור נכס דיגיטלי זו עבודה פשוטה, אז כנראה שטעיתם בגדול, כי נכס דיגיטלי דורש השקעת זמן גדולה מאוד ותכנון קפדני ונכון שבסופו של דבר יביא אתכם להכנסה קבועה.

אילו נכסים דיגיטליים נפוצים כיום בשוק?

ישנם נכסים דיגיטליים רבים שרובנו הגדול אפילו לא מודע לקיומם, והם:

אתרי תמיכה/ לווין

לכל מי שלא יודע מהם אתרי תמיכה או אתרי לווין, אז מדובר באתרים המכילים תכנים רבים בנושאים שונים והאתרים הללו מחזקים אתרי לקוח אמיתיים ומעניקים חוזק לאתרים גדולים באינטרנט.

כיצד זה עובד?

גוגל מקדם רק את האתרים החזקים ביותר ישירות לדפים הראשונים, ובכדי ליצור אתרים חזקים, לא מספיק שאתם תמלאו את האתרים שלכם בתוכן איכותי עם כל מילות המפתח אלא, שאתם תצטרכו לתייג קישור באתר שלכם מאתרים אחרים עם נישות זהות לשירותים שאתם מעניקים, וכך גוגל יזהה כי אתרים חזקים אחרים “תומכים” באתר שלכם ועד מהרה גוגל יעניק לאתר שלכם ציון דירוג גבוה וכן גם יתחיל לקדם את האתר שלכם למקומות מתקדמים במונחי המפתח שלהם קישרתם את האתרים שלכם.

לשיטה הזו קוראים קידום אורגני בעוד שלצורך קידום אורגני איכותי, צריך “להחדיר” קישורים איכותיים מאתרים שונים ברשת, בכדי שהאתר שלכם יתחזק גם הוא ויגיע למקומות הראשונים.

כל מי שיש ברשותו אתרי תמיכה, יכול למכור מהם את הקישורים לאתרים חיצוניים – קישורים המוערכים בעלות של כמה מאות שקלים לקישור, מה שייצר שווי נכס דיגיטלי גבוה במיוחד לאתר שלכם בעתיד.

אתרי לידים

נכס דיגיטלי נוסף ופופולרי מאוד כיום , הינו אתר למכירת לידים, בעוד שאתם יכולים לייצר אתר בכל תחום שתרצו וברגע שהאתר שלכם יגיע למקומות הראשונים בגוגל, אתם תוכלו להתחיל לקבל פניות מלקוחות שאת הפניות הללו אתם תוכלו למכור לבתי עסק שונים בתחום.

את הלידים נהוג לתמחר בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים, ואם ביום אחד אתם מייצרים כ-10 לידים לדוגמה, וכל ליד אתם מתמחרים בעלות של 150 ₪, אז בחישוב גס – האתר שלכם יכול לייצר עבורכם הכנסה של 1500 ₪ ליום אחד בלבד.

קבוצות בפייסבוק / קבוצות בוואטסאפ

קהילות וקבוצות ברשתות החברתיות יכולות להיות הנישה המושלמת לנכסים דיגיטליים שיכולים לייצר עבורכם הכנסה מכובדת מדי יום וחודש. ברגע שקבוצה או קהילה מסוימת מכילה כמות אנשים גדולה ופעילה, הרי שרבים מבעלי העסקים יהיו מעוניינים לפרסם תכנים שונים בקבוצה שלכם, ועל כך אתם תוכלו לבקש תשלום או אפילו, אם בעל העסק יהיה מעוניין שאתם תעלו סטורי או תמונת נושא עם פרטי המוצר או השירות שלו, גם את השירות הזה אתם תוכלו להשכיר בעלות המתאימה עבורכם פר יום.

מעוניינים בנכס דיגיטלי שיספק לכם הכנסה? אנחנו נשמח לעזור!

אנחנו בחברת דיגיאסטס נשמח לעזור לכם לייצר את הנכס הדיגיטלי המתאים ביותר עבורכם בעוד שאת שלבי התכנון וההקמה של הנכס, אנחנו בונים יחד איתכם בשיתוף מוחלט, כך שאתם תיקחו חלק בכל שלבי התכנון וההקמה – מה שיסייע לכם לנהל את הנכס הדיגיטלי שלכם בסופו של יום ויחד איתנו, אתם תעברו הדרכה כיצד לנהל את הנכס שלכם שיביא אתכם להכנסה נוספת ומשתלמת מדי יום וחודש.

אין ספק שמדובר בדרך לא פשוטה לחלוטין שאותה אתם הולכים לעבור עם אנשי המקצוע שלנו שכבר בנו נכסים דיגיטליים למאות אנשים אחרים.

ועכשיו כל שנותר לכם, זה להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו כדי שאנחנו נוכל ליצור איתכם קשר בהקדם ועד מהרה ליצור עבורכם את הנכס הדיגיטלי המשתלם שיצור עבורכם אפיק הכנסה נוסף.

 

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תפריט נגישות

דילוג לתוכן