אחת ולתמיד: קישור עם DR גבוה ותנועה אורגנית נמוכה, או DR נמוך וטראפיק גבוה?

אתר עם DR נמוך ותנועה אורגנית גבוהה

מה אתם מעדיפים? לקנות קישורים מאתר עם דירוג דומיין גבוה (DR) אך עם תנועה אורגנית נמוכה, או לקנות קישור מאתר עם DR נמוך אך תנועה אורגנית גבוהה?

עזבו, קחו את זה בחינם, מה אתם מעדיפים, לקבל קישור מתנה מאתר עם DR 35 אבל עם 10 כניסות אורגניות בחודש או מאתר עם DR 5 שיש לו אלפי כניסות אורגניות כל חודש?

אמל”ק – אני מעדיף לקבל קישור מאתר שיש לו אלפי כניסות אורגניות

שמתפרסות על מאות \ אלפי ביטויים מדורגים ומבחינתי שה-DR שלו יהיה גם 0 מאפשר אתר עם DR 35 שאין לו תנועה אורגניות.

דומיין רנקינג, Authority Score וכו’, אלה מדדים שהמציאו מערכות צד ג’ כמו Ahrefs וסמראש שאמורות לשקף את החוזק והסמכות של פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר בסולם של 0-100 ובצורה עקיפה לנבא כמה גוגל “אוהב”

את האתר ומה יהיה ההשלכות של הוצאת קישור מהאתר הזה לאתר אחר.

בעיניי מקדמי אתרים, ה-DR נתפס כאיזה שהיא פרדיקציה לאיך גוגל הולך להגיב. הבעיה שה-DR נתפס בתעשייה כסמל סטטוס שאנשים לא מוכנים לזוז ממנו והולכים אחריו בעיניים עצומות בלי לעשות עוד בדיקות.

אם לאתר עם DR גבוה יש בקושי תנועה אורגנית – זה תמרור אזהרה בעיניי.

למה? אם הוא “לכאורה” מקבל קישורים סמכותיים שגוגל אמור לאהוב ולמרות כל זה גוגל לא מזרים לו תנועה:

1. או שהתוכן בו לו רלוונטי.
2. או שאתר לא מותאם למנועי החיפוש.
3. או שמישהו הריץ את ה-DR ועושה מניפולציות בשביל לעמוד במדד שאמור לשקף את מה שגוגל הולך לחשוב על האתר – אבל זה הבעיה – הוא רק מנסה להתחבב על אוהבי המדדים ולא על גוגל.

אז אני לא מציע לזרוק את הנתון הזה לפח (או שאולי כן עוד לא החלטתי) אבל אני חושב שתנועה אורגנית אקטיבית משקפת בעיניי בצורה הרבה יותר טובה את האמונה של גוגל באתר – ואני אעדיף לקנות קישורים מאתרים עם אלפי כניסות אורגניות ו-DR 1 מאשר אתר עם DR 50 ללא כניסות אורגניות.

כמה טיפים ששווה לבדוק לפני שקונים קישורים:

1. כמה תנועה אורגנית יש לדומיין?
2. האם מקדמים אתר בישראל, בעברית? האתר שאתם קונים ממנו קישור – ממי הוא מקבל קישורים? אתרים בעברית או אתרים מרחבי הגלובוס?
האם האתר מקבל הרבה קישורים מאתרים בשפות זרות ודומיינים כמו .xyz?
3. על איזה אנקורים האתר הזה מקבל קישורים? האם יש יותר מדי “לחץ כאן” או aaaa
4. תסתכלו על העיצוב של האתר – יש לו נושא או שהוא בלוג כללי? האם הוא מעוצב בצורה נורמלית, כזו שמסמנת שהייתה עליו השקעה כלשהי, או שנראה כאילו משוכפל מהטמפלייט הבסיסי של וורדפרס? יש עמוד אודות? שאלות תשובות? צור קשר? זה עמוד ראשי רק עם פוסטים? האם כל הפוסטים באתר מכילים קישורים?

(בתגובות תמונה לאתר שלא הייתי קונה ממנו קישור למרות שיש לו DR מאוד גבוה)

כל הצ’קליסט אמנם דורש מעט מאמץ, חשיבה וסריקה ידנית, אבל זה יסמן לכם בצורה מובהקת האם האתר עם ה-DR הגבוה הוא אתר שהריצו אותו כדי להגיע לשם, או שהוא הגיע לשם בזכות עצמו ושווה את הקישור.

האתר בתמונה זה אתר שאני מוציא ממנו קישורים על בסיס קבוע, יש לו מעל 35,000 יוזרים כל חודש, מעל 1300 יוזרים ביום, הוא בגרף עליה מתמדת, הוא מדורג על עשרות אלפי מילים, כמעט כל מאמר שמתפרסם בו בנישה שלו שלו לרוב מתאנדקס עמוד ראשון – שני ומביא טראפיק ומקפיץ את המאמר המקושר גבוה בתוצאות החיפוש אבל מה הוא רק DR 6, אוי ואבוי!.

מרגישים שאתם רצים על אוטומט? רוצים עוד זוג עיניים שיעבור איתכם על הנכסים הדיגילטיים שלכם – תנו תגובה ונתאם שיחה:)

אתר עם DR נמוך ותנועה אורגנית גבוהה

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תפריט נגישות

דילוג לתוכן