עסקים שלא משקיעים ב-SEO, עדיין מגיע לכם להנות ממנועי החיפוש

אילוסטרציה קידום אתרים בלי מאמץ לעסקים

עסקים בעלי אתרים שאין להם יכולת, סבלנות או רצון להשקיע עכשיו יותר מדי ב-SEO, עדיין מגיע לכם לקטוף קצת פירות ממנועי חיפוש בעתיד. בלי הרבה מאמץ או השקעה כלכלית.

אמ;לק, יש כאן 6 טיפים מאוד פשוטים שיגדילו לכם את התנועה לאתר מגוגל לאורך זמן.

לא לכל בעל עסק יש רצון, סבלנות או יכולת תקציבית להשקיע אלפי שקלים בקידום אורגני כל חודש.

קידום במנועי חיפוש זה בסוף ערוץ שיווקי שמניב פירות אחרי תקופה יחסית ארוכה, זו ריצת מרתון ולא ספרינט, ולכן זה לרוב נועד לעסקים שלא בהכרח נמצאים בתחילת הדרך וזקוקים ללידים מהירים, בניגוד ל-PPC או כל ערוץ פרסום אחר.

אבל זה עדיין ערוץ שמתגמל ביחס משוגע ברגע שפוגש את היעדים.

אז כל עוד יש לכם כוונה להגדיל הכנסות מהעסק לאורך זמן, שווה לשתול כבר היום כמה זרעים שיניבו לכם פירות בעתיד.
אין דבר יותר מספק מלקבל טלפון מליד שאומר “היי, הגעתי אליך מגוגל”. בלי ששילמתם על הליד הזה.

הנה כמה כללי יסוד שברגע שהם ישבו לכם בארגז הכלים, ותלמדו לשלוף אותם כשצריך, גוגל ילמדו להכיר את האתר והמותג שלכם יותר לעומק, לזחול אליו בתדירות גבוהה יותר ולהזרים אליו יותר ויותר טראפיק.

  1. צאו מנקודת הנחה שכל שאלה שלקוח שואל אתכם לגבי השירות או המוצר שלכם, כנראה תהיה רלוונטית גם ללקוחות אחרים, וסיכוי טוב שיחפשו אותה במנועי חיפוש. תתעדו את השאלות האלה ואת התשובות שלכם, ואחת לכמה זמן תקדישו כמה דקות למלא את האתר במידע הזה. אפשר לייצר דף מידע ייעודי של שאלות-תשובות, או לשלב אותן בדף הבית, ולאלה שרוצים להשקיע קצת יותר, על שאלות מסוימות אפשר אפילו לכתוב מאמרים שלמים אם התשובה היא יחסית ארוכה או מורכבת. בסוף, אנשים יחפשו את השאלה בגוגל, או שאלה אחרת בסגנון, ויגיעו לאתר שלכם.
  2. תשפצו מפעם לפעם את הכותרות של הדפים שלכם. אם אתם מוכרים מוצר, ויש סייל, שווה לשפצר את הטייטל בסגנון כזה: “שם המוצר | 10% הנחה לחודש אוגוסט | שם המותג”, לדוגמה. ככה גולשים שנפגשים בדף שלכם עוד בתוצאות בחיפוש, יתעדפו את זה על תוצאות אחרות, ויקליקו עליכם.
  3. תתחילו לבקש המלצות לכרטיס העסקי שלכם בגוגל. גוגל מיי ביזנס זו מכונת לידים מדהימה, ועם קצת המלצות, מספר הגדרות וקצת תוכן, היא מתחילה להזרים הרבה טלפונים. אם אין לכם אחד, שווה להשקיע כמה דקות לפתוח, להגדיר אותו ולחבר אותו לאתר שלכם. כמה שיותר המלצות על כרטיס העסק, ככה גוגל יציג את העסק שלכם מעל עסקים אחרים בתחום.
  4. תפסיקו לשתף את הלינק לאתר שלכם – תבקשו מהלקוחות לחפש בגוגל את שם המותג, תאייתו להם אותו כמו שצריך, ואם יש לכם אתר, אתם אמורים להופיע בתוצאה הראשונה.
    ככה אתם זוכים להכרת המותג ע”י המנוע של גוגל, מה שיגדיל את סמכות האתר שלכם, ובמקביל מתחזקים מדדים חיוניים של תנועה ופעילות לאתר.
  5. עסקים שעוסקים בדיגיטל, ומספקים שירותים לאתרים אחרים – כמו בניית אתרים, מיתוג, UI/UX וכדומה – בסיום העבודה, אל תתביישו לבקש לינק לאתר שלכם מאתר הלקוח, זו המלצה לכל דבר מבחינת SEO ולמעשה אחד הדברים הכי קריטיים בקידום אורגני, במיוחד שמתבצע בצורה יחסית טבעית.
  6. תאמצו את שיטת האזכורים – אם אתם יחסית פעילים בקבוצות פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת, בלוגים או פורומים למיניהם בתחום שלכם – תשתדלו לספק ערך ולשלב בתוכו אזכור של המותג שלכם בצורה טבעית. גוגל סורקים גם אזכורים ללא קישורים ומתגמלים גם אותם מבחינת SEO, וגם זה מגדיל את כמות החיפושים על המותג שלכם באופן טבעי.

רוצים עם טריקים שקשורים ל-SEO? בואו לקבוצת הוואטסאפ שלנו, לא היא לא קבוצה שקטה. לינק לקבוצה כאן 🙂

אילוסטרציה קידום אתרים בלי מאמץ לעסקים

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תפריט נגישות

דילוג לתוכן