איך הגדלנו את התנועה לחנות איקומרס ב-25% רק על ידי אופטימיזציה ותוכן?

איך הגדלנו את התנועה האורגנית לחנות איקומרס ב-25% ללא קישורים, רק על ידי אופטימיזציה ותוכן תוך פחות מחצי שנה?

הנה כמה מהדברים שעשינו:
  1. יצרנו פירורי לחם בכל דפי המוצר עם מבנה של דף הבית > קטגוריה > תת קטגוריה > מוצר. פעולה קטנה וחכמה שבנתה מיד קישורים פנימיים לכל דפי הקטגוריה הראשיים, דפי הכסף.
  2. אחד הדברים שאנחנו אוהבים בקידום איקומרס זה שיש הרבה בשר לעבוד איתו. הרבה דפי קטלוג, דפי מוצרים ודפי קטגוריה שאפשר לעבות בתוכן, המון הזדמנויות לשיפור, דברים שבעלי חנויות מפספסים בעין כמו כותרות משנה בתוך דפי מוצר. הדבר הראשון שעשינו זה וויש רציני על כל הדפים האלה: יישרנו איתם קו לסטנדרט SEO + עיבינו אותם בתוכן ע”ב נתונים שהוצאנו ב-GSC על מילות מפתח שהם היו מדורגים עליהן.
  3. ע”ב מחקר מילים ו-GSC, הוספנו עוד כ- 40 שאלות-תשובות לעמוד FAQs.
  4. האתר מאוד ויזאולי, כל דף מוצר מכיל כ- 10 תמונות, כל דף קטגוריה מכיל כ- 200 תמונות. עשינו עבודה כירורגית של בניית טקסט אלטרנטיבי עם ChatGPT לכל התמונות האלה באוטומציה מעניינת שבנינו, והתחלנו לראות טראפיק מ Google Images.
  5. למוצרים שירדו מהמלאי, והלקוח החליט פשוט למחוק מהאתר (פעולה שאנחנו תמיד ממליצים להמנע ממנה, כי נוצר 404) עשינו רידיירקט למוצרים אחרים הכי רלוונטיים. ככה מי שמגיע מהחיפוש, לא יתבאס שירד מהמלאי או שיגיע ל 404 – אלא יגיע מראש למוצר שקיים ועונה לו על הצורך.
🎁ולפינת המתנות🎁
יש עוד 5 פעולות משמעותיות שעשינו על האתר כדי להגדיל את הטראפיק – רוצים שנשלח לכם אותן? תגיבו “5 פעולות”.
רוצים שנבדוק איזו פעולה סופר פשוטה פספסתם באתר האיקומרס שלכם, כדי שיעלה במיקומים? תגיבו “מה פספסתי” וניתן לך בראש:)

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

תפריט נגישות

דילוג לתוכן