נכסים דיגיטליים

להכיר לעומק את עולם הנכסים הדיגיטליים, ולהתחיל להשקיע בנוכחות שלכם באינטרנט.

קצת על נדל"ן דיגיטלי

בשנים האחרונות נכסים דיגיטליים הפכו להיות אחד המוצרים החמים ביותר בשוק. לנכס דיגיטלי יש יכולת לייצר עבורכם הכנסה לא מבוטלת וכל זה בלי יותר מידי מאמץ. עם זאת, לא כל נכס דיגיטלי הוא באמת מוצלח כמו שהוא נשמע. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על נכסים דיגיטליים, וכיצד גם אתם יכולים לעשות מזה הרבה מאוד כסף.

אילוסטרציה נכס דיגיטלי מניב

השקעה מניבה

מחפשים נכס דיגיטלי מניב? הגעתם למקום הנכון, אנחנו מתמחים בהקמת נכסים דיגיטליים מניבים מבוססים פרסומות (אדסנס או איזואיק) בעברית או באנגלית.
יש לנו מספר חבילות ופרקטיקות בהם אנחנו נוקטים.
הנכסים הדיגיטליים המניבים שלנו זה אתרי תוכן, בעברית או באנגלית שהמוניטיזציה שלהם (הדרך שבה אנחנו מרווחים) זה דרך פרסומות.
הסיבה שאנחנו מתמקדים באתרי תוכן המתפרנסים מפרסומות – זה בגלל שזה המומחיות שלנו, יש בפרקטיקה הזאת פחות גורמים שצריך לקחת בחשבון ובמשך שנים אנחנו רואים שזה עובד.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

נכס דיגיטלי להשקעה

אז מה זה "נכס דיגיטלי"?

נכס דיגיטלי הוא כל תוכן, טקסטואלי, ויזואלי או שמיעתי, הקיים בצורה דיגיטלית שיש לו ערך לעסק. זה יכול להיות אתרי אינטרנט, קבוצות ודפי פייסבוק, קהילות וקבוצות וואטסאפ, תוכן SEO, פלטפורמות מסחר אלקטרוני וקבצים מדיה דיגיטליים כמו תמונות, סרטונים וקבצי אודיו.

לייצר ערך מנכסים דיגיטליים באמצעות השיטה של DigiAssets

לאמץ את העידן הדיגיטלי: בעולם האונליין שאנו חיים בו היום, הנוף הדיגיטלי הוא לא רק מרכיב של העסק – זה העסק.

כאשר התחומים הפיזיים והדיגיטליים מתמזגים, הנוכחות המקוונת של העסק, או “הנכסים הדיגיטליים” שלו, מקבלים גבוה במיוחד.

DigiAssets נמצאת בחזית הרתימה והאופטימיזציה של הנכסים הללו, תוך הבטחת עסקים לא רק לשרוד אלא לשגשג. אבל מה הם בעצם נכסים דיגיטליים, ומדוע הם חיוניים עבור עסקים מודרניים? בואו נצלול פנימה.

עידן דיגיטלי
סוגי נכסים דיגיטליים

סוגי נכסים דיגיטליים

מוצרי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): כל קטע תוכן שעובר התאמה לקידום אתרים מבטיח שהעסק שלכם יופיע בראש תוצאות מנועי החיפוש, מושך תנועה אורגנית ומגביר את נראות המותג. זה לחלוטין נחשב נכס דיגיטלי שמתברג בשטח הציבורי לקהל הרחב בגוגל, ומהווה עבורכם שטח נדל”ני דיגיטלי לכל דבר ועניין.

אתרי לידים: במרחב הדיגיטלי, נכסים דיגיטליים באים לידי ביטוי כמגנטים. הם מושכים לקוחות פוטנציאליים, מושכים אותם ואז מנחים אותם במשפך לקראת המרה. לרוב, יצירת לידים מגיעה מפלטפורמות אונליין כמו אתרים או קהילות חברתיות.

מסחר אלקטרוני: חנות מקוונת לעסק שלכם, הכוללת קטלוג מוצרים וסקירות של לקוחות שנהנו מהשירותים והמוצרים, מהווים כולם נכסים דיגיטליים אינטגרליים. הם מעודדים מכירות, מגבירים את אמון הלקוחות ומקדמים נאמנות למותג שלכם.

מדיה חברתית ומעורבות קהילתית: נכסים כמו קבוצות פייסבוק מקלים על בניית קהילה, ומטפחים מרחב שבו חובבי המותג שלכם מתאספים, משתפים וגדלים יחד.

אתרי לידים חנויות איקומרס ובלוגים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

ההגדרה 🏠

בעולם הכלכלי ישנם הרבה מאוד סוגי נכסים, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא היכולת להחזיק בהם ולהרוויח באמצעותם כסף בלי לוותר על הנכס עצמו. בעוד שמכירה של מוצר כרוכה בוויתור עליו, הנכס מאפשר לנו להשאיר אותו אצלנו ויחד עם זאת להנות מהכנסות שאותם אנחנו מייצרים בעזרתו. נכס דיגיטלי הוא כל מוצר דיגיטלי.

דוגמאות נפוצות 👈

נכס דיגיטלי יכול להיות בלוג מקצועי שמחזיק במספר עוקבים רב. הרווח שיכול להיות לכם מבלוג כזה הוא פרסום של מוצרים הקשורים לתחום שאותו אתם מסקרים. למעשה, כל חשבון ברשת חברתית עם מספר רב של עוקבים גם הוא מהווה נכס דיגיטלי לאור פוטנציאל הפרסום הרב שיש בנכס מהסוג הזה.

חנות דיגיטלית גם היא מהווה נכס דיגיטלי, וכאשר יש לה לקוחות קבועים היא אפילו נחשבת נכס דיגיטלי ברמה גבוהה. כתובת אטרקטיבית לאתר יכולה להניב לכם רווחים נאים, אם כי את השימוש בה תוכלו לעשות פעם אחת בלבד שכן ברגע שמכרתם אותה לא ניתן לעשות בה שימוש חוזר.

שלבי ההקמה 🛠️

האפשרות הראשונה שעליה נדבר היא הקמה של נכס דיגיטלי מאפס. לאפשרות הזו יש יתרון כיום שאתם לא צריכים להגיע עם סכום כסף ראשוני על מנת לקנות את הנכס כיון שאתם מקימים אותו מההתחלה. את הנכס אתם יכולים להקים מתוך מטרה למכור אותו בעתיד, ואז זה אומר שהמטרה שלכם היא להביא את הנכס לשווי כמה שיותר גבוה בתוך כמה שפחות זמן.

האפשרות השנייה היא הקמה של נכס דיגיטלי לצורך החזקה בו על מנת לייצר הכנסה קבועה. בשני המקרים יהיה עליכם להשקיע לא מעט זמן, בעיקר בשלב הראשוני כדי לייצר נכס מספיק חזק שיוכל לייצר רווחים גם בלי שאתם משקיעים בו את כל הזמן שלכם. כמובן, שאם המטרה שלכם היא מכירה אתם חייבים לעשות כל מאמץ בשלב הראשוני כדי להוביל את העסק לשווי שוק גבוה.

השקעה מניבה 💰

נכס דיגיטלי מניב כפי שאתם מבינים מהשם שלו הוא נכס דיגיטלי שמייצר לכם הכנסה בצורה קבועה. הנכס הזה יכול להיות כל אחד מסוגי הנכסים שאותם הזכרנו, אולם הייחודיות היא בכך שישנה הכנסה קבועה שאותה ניתן לקבל באמצעות הנכס. הנכסים המניבים נבדלים זה מזה בכמות ההכנסה וכמובן בהשקעה הנדרשת מכם כדי לקבל את התשואה המבוקשת.

חשוב להבין שלא כל נכס שמניב תשואה נאה עכשיו ימשיך לעשות את זה גם בטווח הארוך, ומנגד, ישנם נכסים דיגיטליים שכרגע עוד לא מניבים הכנסה, אולם מהר מאוד הם יוכלו לעשות פירות נאים. בתור משקיעים אתם צריכים לזהות את ההזדמנויות שלכם לתפוס את הנכסים בשלב שהם עוד לא נחשבים נכס דיגיטלי מניב ולהפוך אותם לכאלו.

השירותים שלנו

ייעוץ

יש הרבה מאוד פרמטרים שצריך לקחת בחשבון לפני שקונים \ מוכרים או משקיעים בנכס דיגיטלי. נשמח מאוד לחלוק איתכם את הנסיון הרחב שלנו בעולם הנכסים הדיגיטליים, לאחר מאות שיחות ייעוץ במהלך השנים אנחנו יכולים לומר בבטחון ששיחת ייעוץ איתנו יכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ולא פחות חשוב – הרבה מאוד עוגמת נפש. 

בניית נכס דיגיטלי מניב

רוצים לבנות נכנס דיגיטלים מניב? לא יודעים איפה להתחיל? מה צריך לקחת בחשבון? אנחנו נלווה אתכם יד ביד ונבנה לכם נכס דיגיטלי מניב על פי הקריטריונים שנחליט עליהם מראש ולאחר תיאום ציפיות ממוקד ושקוף. נוכל לבנות עבורכם מגוון נכסים דיגיטליים בתחומים שונים ומגוונים כגון: איקומרס, אתרי תוכן, אתרי לידים ועוד.

השקעה בנכס דיגיטלי

אף אחד לא יכול להבטיח לכם 100% או “כסף פסיבי” וכו’. שמשקיעים בנכס דיגיטלי מניב יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, אנחנו מבטיחים לכם תהליך שקוף וברור שמסביר את כל ההיתרונות והחסרונות באפשרות הנ”ל. מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לתת לכם את כל הפרטים אודות השקעה בנכס דיגיטלי מניב דרכינו.

כמה דברים שחשוב לדעת

נכס דיגיטלי מניב

הבחירה איזה נכס להקים היא בחירה קשה, ומשקיעים רבים מתלבטים לעומק בשאלה הזו. באופן כללי ניתן לומר שאתם צריכים לזהות מצד אחד מה התחום שבו אתם טובים, כלומר תחום שאתם מרגישים שיש לכם בו יתרון יחסי על המתחרים שלכם. מצד שני חשוב להיות קשובים להלך הרוח בשוק הנכסים הדיגיטליים, כדי להבין מהם הנכסים שכרגע יש אליהם ביקוש.

כאשר בודקים את השוק חשוב לא להיות מושפעים מגחמות של הזמן הנוכחי, כיון שברוב המקרים עד שהנכס שלכם יהיה מוכן המצב בשוק כבר ישתנה והוא לא יהיה רלוונטי. נסו לחשוב כמה צעדים קדימה ולעבוד על נכסים שהשוק עוד לא מוצף בהם, אולם הביקוש אליהם אמור לגדול בטווח הזמן היחסית קצר. 

בניגוד להשקעה בנכסים אחרים, שדורשת הבנה בתחום שבו הנכס עוסק, כאשר מדובר על נכסים דיגיטליים כל אחד יכול למצוא תחום שהוא מבין בו. לא משנה האם מדובר על קניות ברשת, קידום עסקי או פרסום ברשתות חברתיות, אתם בקלות יכולים למצוא נכס דיגיטלי שקשור לתחום שקרוב לליבכם. 

בנוסף, בכל נכס אחר ישנן הוצאות לא מבוטלות שאותן אתם צריכים להוציא כדי לשמור על העסק ברמת תחזוקה גבוהה. אם מדובר על נדל”ן אז ההוצאות הללו ברורות, אולם בכל עסק שהוא ישנן הוצאות בלתי נמנעות, ואת הרווחים שלכם אתם מתחילים לספור רק לאחר שחישבתם את כל ההוצאות.

כאשר מדברים על נכס דיגיטלי חשוב לדעת שברגע שהנכס שלכם קיים ועובד, אין לכם שום הוצאות עליו. אין לכם צורך לתחזק חנות בפועל, לשלם מיסים או כל הוצאה אחרת שמתרחשת בכל עסק אחר. העסק שלכם מייצר כסף, וההכנסות שלכם לא צריכות לעבור דרך שום הוצאה בלתי נמנעת.

אחד הבעיות הקשות בתחום של נכסים דיגיטליים קשורה להערכת השווי של הנכסים עצמם. על השאלה כמה עולה נכס דיגיטלי קצת קשה לענות לאור העובדה שנכסים דיגיטליים רבים נמצאים רק בשלב ההתחלתי שלהם וייקח להם זמן עד שהם יגיעו לשווי האמיתי שלהם. 

הדבר המרכזי שאותו יש לבדוק כאשר מבצעים הערכת שווי לנכס דיגיטלי הוא מה פוטנציאל הרווח של הנכס כאשר הוא יהיה בידיים שלכם. כמובן, ישנם גורמים שונים שיכולים להשפיע על המחיר של הנכס בלי קשר למידת הרווחיות שלו. נכס שדורש הרבה השקעה כדי לקבל ממנו תשואה נאה מתאים רק למי שיש לו את הזמן להשקיע בנכס.

מנגד, נכס שמניב תשואה בלי מאמץ, גם אם התשואה הזו פחותה עדיין יהיה שווה הרבה לאור העובדה שהכנסה פסיבית היא אחד הדברים המבוקשים ביותר היום בעולם העסקי. 

אם אתם בדרך לקנייה של נכס דיגיטלי, במיוחד אם אין לכם הבנה עמוקה בתחום, יש שני דברים מרכזיים שעליכם לבדוק היטב לפני שאתם קונים את הנכס. הדבר הראשון הוא כמובן לבדוק האם מדובר על נכס מניב, לפחות בצורה שאתם מצפים שהוא יהיה. העובדה שהנכס מכניס בתקופה האחרונה סכומים מסוימים אינה מעידה דבר על העתיד.

עליכם לוודא שלנכס הזה יש מקום יציב בשוק, ושבעתיד הקרוב אין שחקן חדש שייכנס לשוק ויכול לפגוע בנכס שלכם בצורה קשה. לצורך כזה כדאי כמובן להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום שיעזור לכם להבין האם הנכס הוא באמת נכס שכדאי להשקיע בו.

הדבר השני הוא לבדוק האם רמת ההשקעה שהנכס הזה דורש הולמת את הציפיות שלכם. כאמור, ישנם נכסים דיגיטליים מניבים, אולם ההשקעה שנדרשת בהם מצד המחזיק בנכס לא מתאימה לכל אחד. יתר על כן, ישנם מקרים שבהם ההשקעה בנכס והתחזוקה שלו דורשת ידע בפני עצמו, ידע שלכם לא תמיד יש. נכס כזה בידיים שלכם יוביל אתכם להשקעה עצומה, שהרווחים לא בהכרח יכסו.

מכירה של נכסים דיגיטליים מתבצעת בדרך כלל ברשת, באתרים ייעודיים לכך. באותם אתרים אתם כמובן יכולים להציע את הנכסים הדיגיטליים שלכם למכירה ולקבל עליהם הצעות מחיר שונות. בכל קנייה או מכירה של נכס דיגיטלי כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה, כיון שלא תמיד אתם יכולים להעריך בצורה מדויקת את השווי של הנכס הדיגיטלי. 

בנוסף, הקפידו לקנות ולמכור את הנכסח הדיגיטליים שלכם רק דרך אתרים מאובטחים ואמינים כדי למנוע נפילה בכל מיני מלכודות שנוכלים שונים טומנים לכם. לפני מכירה של נכס דיגיטלי כדי לוודא שהבאתם אותו לערך המקסימלי שלו כדי להנות מאחוזי רווח גבוהים.

נכסים דיגיטליים בעולם שבו אנחנו חיים מהווים פוטנציאל רווח לא מבוטל, בתנאי כמובן שמתנהלים איתם בצורה נכונה. הדבר החשוב ביותר הוא להבין האם הנכס הדיגיטלי שעומד לפניכם הוא אכן נכס מניב, כזה שיוכל לייצר לכם את ההכנסה המיוחלת בלי לקחת מכם יותר מידי זמן. כמו בכל תחום חשוב להיות קשובים למה שיש לאנשי המקצוע לומר כדי להימנע מנפילות והפסדים כספיים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

השלבים לבנייה וקידום נכסים דיגיטליים

כדי לבנות ולקדם נכס דיגיטלי משלכם, חשוב לעקוב אחר שלושת כללי היסוד הבאים, אבני הדרך של הנכסים הדיגיטליים.

1. איפיון נכס שמתאים למותג שלכם

חשבו על קול המותג שלכם, על הערכים ועל מה שאתם רוצים לייצג.
קבעו אילו סוגי נכסים (פוסטים בבלוג, סרטונים, תמונות מוצר, וכל דבר אחר) מהדהדים ומחלחלים לקהל שלכם הכי חזק.

חשוב לתעדף איכות על פני כמות. תעדיפו תמיד נכסים באיכות גבוהה המספקים ערך, וזה מה שיגרום לכם להתייצב כאוטוריטות בתחום שלכם.

2. שיווק ופרסום

שתפו תוכן בכל הפלטפורמות הקיימות לכם. השתמשו בקידום אתרים אורגני, PPC, אימייל מרקטינג, מדיה חברתית ואפילו בשיטות לא מקוונות אם צריך.

אל תתביישו ליצור קשר עם משפיעני אינסטגרם או “שגרירי מותג” (אושיות) כדי להגדיל את טווח החשיפה לנכסים  הדיגיטליים שלכם.

חשוב גם לעדכן ולרענן באופן עקבי את הנכסים שלכם כדי להבטיח שהם יישארו רלוונטיים ויעילים.

3. תמדדו ותנתחו עם כלי אנליטיקה

השתמש בכלים כמו Google Analytics כדי לעקוב אחר הביצועים של הנכסים שלכם.

חשוב כל הזמן לצבוט את הדאטה הקיים ולחדד בהתבסס על תובנות והזדמנויות שתפיקו מהנתונים.

אפיון נכסים דיגיטליים לעסקים

כל עסק הוא ייחודי, וכך צריכים להיות הנכסים הדיגיטליים שלו.

הנה כמה אבני דרך לאפיון נכס דיגיטלי:

  • הגדרת היעדים העסקיים שלכם: האם מדובר במודעות למותג, מכירות או בניית קהילה?
  • להכיר את קהל היעד: באילו פלטפורמות הם משתמשים? איזה סוג תוכן הם צורכים?
  • התאמה אישית של הנכסים: התאימו אישית אותם על סמך תובנות המותג והקהל שלכם.

נכסים דיגיטליים לא שגרתיים

בעוד שאתרי אינטרנט, בלוגים או חשבונות סושיאל נחשב נכסים רגילים ונפוצים שרוב העסקים מתחזקים היום, קיימות אופציות מתקדמות יותר להפיץ את העסק שלכם ולהגדיל את הסמכות שלו באינטרנט, הנה כמה דוגמאות:

  1. ספרים אלקטרוניים (eBooks): אופציה מצוינת לביסוס סמכות בתחום שלכם.
  2. וובינרים וקורסים מקוונים: נהדר להגדלת מעורבות וחינוך קהל היעד.
  3. טמפלייטים וצ’קליסטים: מספקים ערך מיידי, מה שהופך אותם למגנטי לידים מצוינים.

המלצות מלקוחותינו

אנשים שבנו נכסים, וממליצים

עסקים שעובדים עם דיג’יאסטס נהנים מנכסים דיגיטליים שמביאים להם לקוחות או הכנסה חודשית יציבה.

הנה כמה מהעסקים האלה שלקחו את שירותי הנכסים הדיגיטליים שלנו – ונותנים את שני הסנט שלהם.

“עד לפני שנתיים לא היה לי אומץ לעשות את המעבר לדיגיטל, וגם לא היה לי כוח. בקורונה הבנתי שהעולם מתקדם לשם ואין לי ברירה. פניתי לדיג’יאסטס כדי לקבל ייעוץ ולבנות את החנות שלי אונליין, ולקדם אותה, והשירות שלהם לאורך הדרך היה מדהים, היום יש לי הכנסה מחנות דיגיטלית שהיא נכס בפני עצמו”

- יאיר אלבז, בעל מותג אופניים חשמליים

יאיר אלבז לקוח דיג'יאסטס ממליץ על שירותי נכסים דיגיטליים

“חיפשתי אפיק השקעה חדש, משהו שיש לי קצת יותר שליטה עליו בניגוד לשוק ההון או נדל”ן כדי להנות מהכנסה יחסית פאסיבית, פניתי לעומרי ואלון והם עזרו לי לאפיין ולבנות נכס עם סיסטם שלם שעובד כמעט לבד, היום הוא מכניס לי 2,500 ש”ח בחודש אחרי שנה בלבד. ממליץ בחום”

- עמית מרחבי, משקיע נדל"ן

“שמחה מכל רגע שנתקלתי בדיגיאסטס האלופים! הם עזרו לי להקים מותג ולהפוך לשם-דבר בתחום שלי, חיפשתי דרך למתג את עצמי בתחום הייעוץ וליווי הורים ולא רציתי להשקיע הרבה על ממומן, הם בנו לי קהילות חברתיות עם עשרות אלפי הורים שמחפשים ייעוץ וליווי והיום אני מקבל המון פניות ולקוחות דרכם, ממליצה ממש!”

- עינת חכימי, יועצת הורות

עינת חכימי ממליצה על נכסים דיגיטליים של דיג'יאסטס

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מאמרים על נכסים דיגיטליים

קבלו טיפים, עדכונים ותוכן שכולו סביב נכסים דיגיטליים, כדי ללמוד את עולם התוכן הזה יותר לעומק ולהבין כיצד בונים, משקיעים ומתחזקים נכסים דיגיטליים בעידן הזה.

שאלות ותשובות על נכסים דיגיטליים

השליטה שיש לנו, יש פרקטית עבודה מאוד ברורה, לא צריך לקחת בחשבון ספקים, משלוחים, חברות פרסום, מדיות חברתיות וכו’.

לא רוצים להתעסק עם שוכרים שקונים את הלידים, מרוצים או לא מרוצים מהאיכות שלהם, אנחנו יודעים לבנות אתרים שמביאים טראפיק שמומר להכנסה מפרסומות – זה ההתמחות שלנו ובאופציה הזאת, הכסף נכנס כמו שעון. 

יש לנו כל מיני חבילות, זה תלוי בכמות הנכסים שקונים, באיזה מהירות רוצים להתקדם וכו’.

נכסים דיגיטליים הם כל תוכן מקוון שמהווה ערך לבעל עסק או משקיע.

הם עוזרים לעסקים להגביר את הנראות המקוונת שלכם, ליצור מעורבות עם הקהל שלכם ולייצר המרות.

באופן קבוע. הנוף הדיגיטלי הולך ומתפתח, וחשוב להשאר במשחק. עדכנו את הנכסים שלכם כדי להבטיח שהם יישארו יעילים ובעלי ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.

למרות שהם חיוניים, הם צריכים להשלים, לא להחליף, שיטות שיווק ופרסום מסורתיות.

על ידי כלי אנליטיקה כמו אנליטיקס, סרצ’ קונסול ועוד המספקים ניתוח – כדי לפקח על הביצועים ולקבל החלטות מבוססות נתונים.

כמו כל נכס, הם נתונים לסיכונים מסוימים שחשוב לאבטח – פרצות מידע, התיישנות טכנולוגית ועוד. חשוב להשקיע באבטחה ולעדכן ולתחזק את הנכסים בצורה שוטפת.

למרות שניתן לנהל בעצמכם, מומחים כמו DigiAssets יכולים לייעל אותם לתוצאות מקסימליות.

הם ממלאים תפקיד מרכזי. ביקורות מקוונות ודיעות, תוכן ומעורבות מעצבים את המוניטין הדיגיטלי של המותג שלכם, ומכריעים את הצלחת העסק.

השמיים הם הגבול. ממכירת מוצרים באתרי איקומרס, יצירת לידים לעסק, הגדלת החשיפה סביב המותג ומתן ערך ללקוחות שלכם, נכס דיגיטלי יכול לייצר לכם רווחים שבמרחב הפיזי לא ממש מתאפשר להגיע אליהם.

בשורה התחתונה, למה צריך נכס דיגיטלי?

בעידן הדיגיטלי המתפתח ללא הפסקה, הבנה ומינוף של הנכסים הדיגיטליים שלכם אינם עוד אופציה – זה הכרחי. מכיוון שהגבולות בין המציאות לדיגיטל מטשטשים, טביעת הרגל הדיגיטלית שלכם היא זו שתגדיר את הצלחת המותג. ב- DigiAssets, אנחנו כאן כדי להבטיח שטביעת הרגל הזו תהיה עמוקה, יעילה ותמיד תוביל לצמיחה. 

דילוג לתוכן