קנייה ובניית קישורים ישראלים שיקפיצו לכם את המיקומים

קישורים מבית דיג'יאסטס

הדרך המהירה והמועילה ביותר להגיע ליעדים שלכם ב-SEO היא דרך קישורים איכותיים. הקישורים של דיג'יאסטס נבחרו ונאספו בקפדנות לחיזוק סמכות האתר, שיפור בדירוגים ויצירת פרופיל מגוון לאתר שלכם.

כותרת אלמנט

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כל המידע

אז איך שירות בניית קישורים חזקים עובד?

זחילה וגילוי

בשלב הראשוני, קישורים נכנסים מתפקדים כנתיבי ניווט עבור עכבישי החיפוש של גוגל, ופועלים כ'מפה' שמובילה אותם לגלות ולאנדקס אתרים חדשים. הכללה זו באינדקס של גוגל היא שלב קריטי בהבטחת נראות האתר בתוצאות החיפוש

קרדיט לאתר שלכם

בשלב שלאחר מכן, קישורים נכנסים משמשים כהוכחה מוחשית לרלוונטיות וסמכות האתר שלכם. מכיוון שהאלגוריתם של גוגל מזהה מספר הולך וגדל של אתרים באיכות גבוהה המקשרים לאתר שלכם, זה משפיע באופן חיובי על ציון סמכות הדומיין. סמכות דומיין היא מדד שמשתנה, יכול לעלות ולרדת, ויש כלים שונים עוזרים למדוד את זה בהערכה כלשהי. ככל שיהיו יותר קישורים איכותיים מצביעים לאתר, עם ציון סמכות וטראפיק גבוה, המצביעים לאתר שלכם, כך הסיכוי שציון הסמכות שלכם ימשיך ויגדל, ואיתו הדירוגים במנוע החיפוש.

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים קישורים?

טראפיק אורגני באתר המקשר

האתרים שלנו נבנו ונאספו בקפידה על אינדיקציות SEO חזקות – כלומר, אנחנו מקשרים מאתרים עם טראפיק גבוה, סמכות, נישות מגוונות ומגוון רחב של מילות מפתח שכל אתר מדורג עליו בדף הראשון בגוגל.

תוכן רלוונטי

קישור נכנס הכי אפקטיבי שנכלל בתוך תוכן רלוונטי. אנחנו דואגים לייצר לכל קישור כתבת תוכן שמדברת על נישת האתר שלכם, ובכך גוגל רואה בזה כתוכן רלוונטי לקשר ממנו.

התחשבות במיקומי האתר

לפני שלוקחים קישור, חשוב לוודא שהאתר המקשר ממוקם במדינה הרצויה ובמגוון מילות מפתח בדפים הראשונים בגוגל. במילים אחרות, האתר צריך להיות מתוחזק ומקודם היטב כדי שזה יהיה יעיל ואפקטיבי לקבל ממנו קישור לאתר שלכם.

אם עדיין לא השתכנעתם, הנה עוד כמה סיבות לבחור בקישורים שלנו:

1

הטמעה בתכנים מקודמים

התכנים שלנו עולים עם אופטימיצזיית SEO מלאה – טבלאות HTML, בוליטים, סרטונים יוטיוב, תמונות ועוד.

2

אתרים שממשיכים להתחזק

כל האתרים שלנו מקודמים וממשיכים להתקדם, ואנו מתייחסים לכל דומיין כנכס משמעותי לחברה שנמשיך לקדם אותו.

3

ניהול ומעקב נוחים

כל לקוח מקבל טבלת ניהול פרויקט אישית לטובת מעקב אחר קצת ההתמקדות שלו וקבוצת וואטסאפ ייעודית לניהול ההזמנות.

לקוחת שבונים דרכינו קישורים

מאות לקוחות שהקפיצו את התנועה האורגנית והמחזור החודשי

מה יש להם להגיד על  הקישורים שלנו?

אסף

- אסף, סמנכ"ל G.R.A.S תכשיטים

5/5

התחלנו לבנות קישורים דרך דיגיאסטס כדי לקדם את האתר שלנו, והתוצאות היו יוצאות דופן. הם מקצוענים אמיתיים שמקיימים את ההבטחות שלהם – לא תתחרטו.

רוני

- רוני, סמנכ"לית שיווק החברה הישראלית למדליות

5/5

דיגיאסטס מספקת לנו קישורים עם שירות יוצא דופן. הטראפיק האורגני שלנו עלה בצורה משמעותית ועכשיו אנחנו מגיעים לקהל היעד שלנו בצורה יעילה יותר. ממליצה בחום!

יותם

- יותם, מנהל שיווק Beyond Smile


5/5

העבודה עם דיגיאסטס סופר נוחה ושינתה את הנוכחות של המותג שלנו. הטראפיק של האתר שלנו גדל, וראינו עלייה גדולה בהמרות. לא יכולתי להיות יותר מרוצה מהשירותים שלהם.

לקוחות משתפים בהצלחות

תוצאות הלקוחות מבניית קישורים נכנסים - אחרי שנה אחת בלבד

שאלות ותשובות על קניית קישורים

מה זה הקישורים האלה? למה לבנות אותם? איך הם יעזרו לאתר שלכם, ומה לצפות אחרי שרוכשים אותם? הנה תשובות לכמה שאלות נפוצות וחשובות בנושא רכישת קישורים והאימפקט שלהם ב-SEO

יש שאלה שלא קיבלתם תשובה עליה כאן? מוזמנים ליצור איתנו קשר ונענה לכם בהקדם 🙂

קישור מהווה “המלצה” בעיני גוגל ולרוב, הזנה טבעית ובריאה שלו היא בתוך מאמר תוכן המדבר על נישת האתר שלכם.

כיוון שגוגל רואה בקישור כהמלצה, האלגוריתם יקנה לכם ציון שאפשר להתייחס אליו כמו “קרדיט”. הקרדיט הזה יעזור לאתר שלכם להדחף קדימה במילות מפתח שעד היום היה לכם קשה להתברג עליהן בדפים הראשונים בתוצאות החיפוש.

חשוב לבחון את האימפקט של הקישור לאחר תקופת זמן של בין חודש ל-3 חודשים מעת הרכישה. בנקודה הזו אנו מצפים לראות שינויים חיוביים במילות המפתח המקושרות ובדף המקושר עצמו, ואף שינוי חיובי לביצועי הדומיין באופן כללי.

1- איכות: הקישורים שלנו יוצאים מאתרים מקודמים, מתוחזקים ואיכותיים, בנישות שונות ובצורה טבעית. 2- מחיר הוגן: אנו מבטיחים לספק קישורים במחירים סופר הוגנים ותחרותיים. 3- שירות וניהול: כל לקוח מקבל תמיכה בקבוצת וואטסאפ אישית, עם טבלת מעקב הזמנות ייעודית בה הוא יוכל לעקוב אחרי ההתקדמות של הקישורים וההזמנות שלו, ואף האינדוקס שלהם במנוע החיפוש.

רשימת האתרים

מוכנים לייצר אימפקט? 🚀

הציצו ברשימת האתרים שלנו ובחרו קישורים שיעזרו לאתר שלכם להתקדם.

לנוחיותכם -> בלינק כאן תוכלו לגשת לטבלת Google Sheets עם כל האתרים.

ניהול ההזמנות שלכם

ככה אנחנו מנהלים את הזמנת הקישורים שלכם:

בניית קישורים לאתר: ככה תעשו את זה נכון

כבעלי אתר או כמשווקים דיגיטליים, אתם ודאי מבינים את המשמעות של בניית קישורים לאתר שלכם. קישורים מאתרים אחרים מצטיירים כהבעת אמון, מה שמעיד עבור מנועי החיפוש הגדולים שהאתר שלכם ראוי לתשומת לב. קישורים לא רק משפרים את דירוג מנוע החיפוש, אלא הם גם משיגים תנועה לאתר שלכם ויכולים להגביר את האמינות והסמכות של האתר בתעשייה המבוקשת.

עם זאת, בניית קישורים אינה מהלך פשוט כפי שהיא עשויה להיראות. בניית קישורים דורשת אסטרטגיה, יצירתיות והתמדה על מנת לעשות את זה בצורה הנכונה. במאמר זה, נסקור את השלבים החיוניים לצורך בניית קישורים באיכות גבוהה לאתר שלכם.

זהו את קהל היעד שלכם

לפני שתיגשו להתחיל לבנות קישורים, חשוב לדעת למי אתם מנסים להגיע. צרו מערך ברור בו אתם מבינים מיהו קהל היעד שלכם ולאיזה פלח באוכלוסייה אתם מכוונים. לאחר מכן, סקרו באילו סוגי אתרים הם מבקרים ועל אילו משפיענים הם סומכים. צעד זה יסייע לכם לקבוע היכן למקד את המאמצים בבניית הקישורים.

צרו תוכן בעל ערך

אחת הדרכים היעילות ביותר לבניית קישורים היא ליצור תוכן בעל ערך שניתן לשיתוף. התוכן יכול לבוא לידי ביטוי בצורה של פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים או סוגים אחרים של מדיה המציעים תובנות ייחודיות, פתרון בעיות ופעולות בידור. יצירת תוכן באיכות גבוהה תוביל אתרים ובלוגרים רבים אחרים שירצו באופן טבעי להיקשר אליכם כמשאב עבור הקהלים שלהם.

חקרו ונתחו את המתחרים

מחקר מעמיק וניתוח מהלכי המתחרים המובילים שלכם יתרמו רבות לאיכות הקישורים שלכם. שימו לב באילו סוגי קישורים הם משתמשים והשתמשו בכלי כמו Ahrefs או SEMrush כדי לראות מהיכן הקישורים שלהם מגיעים ובאילו אסטרטגיות הם משתמשים. ניתן להשתמש במידע זה כדי למצוא הזדמנויות שיעלו על ביצועי המתחרים שלכם.

השתמשו במדיה החברתית

מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה לבניית קישורים וקידום תוכן. שתפו את התוכן שלכם בפלטפורמות רלוונטיות במדיה חברתית וצרו קשר עם העוקבים שלכם. שיתוף התוכן יכול להגביר את החשיפה של האתר שלכם ולהוביל לתנועה אליו, מה שיכול להוביל ליותר קישורים.

השתתפו בקהילות ובפורומים מקוונים

דרך נוספת לבניית קישורים וביסוס האתר שלכם כסמכותי בענף, היא להשתתף בקהילות מקוונות ובפורומים הקשורים לנישה הספציפית האמורה. ענו על שאלות, הציעו הצעות, תנו עצות מועילות ושתפו את התוכן שלכם כאשר הדבר מתאים. מהלך זה יעזור לכם לבנות מערכות יחסים ולהרוויח קישורים מאנשי מקצוע אחרים בתעשייה.

שיתוף באתרים מקומיים

אם יש לכם עסק מקומי, בניית קישורים מאתרים מקומיים יכולה להיות אסטרטגיה מעולה לבניית קישורים יעילה. קישורים מאתרים מקומיים הם אזכורים של האתר שלכם באתרים אחרים, כגון ספריות מקוונות ורישומי עסקים מקומיים. קישורים אלו יכולים לעזור ולשפר את דירוג החיפוש המקומי ולהרוויח עבורכם קישורים בעלי ערך.

יישמו אסטרטגיית בניית קישורים שבורים

בניית קישורים שבורים היא טכניקה שבה ניתן למצוא קישורים שבורים באתרים אחרים ולהחליף אותם בקישורים לאתר שלכם. טכניקה זו יכולה להיות מצב של win-win, שכן אתם מספקים משאב יקר ערך לבעל האתר והם מספקים לכם קישור בתמורה.

צרו וקדמו אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקה היא דרך אטרקטיבית מבחינה ויזואלית. מטרתה בעצם להציג מידע וכן היא גם יעילה מאוד במשיכת קישורים. אם כך, צרו אינפוגרפיקה המכסה נושא הקשור לענף שלכם וקדמו אותו לאתרים ובלוגרים אחרים. רבים ישמחו לכלול אותו בתוכן שלהם ולהיקשר אליכם כמקור.

השתמשו בעדויות של לקוחות

לקוחות חדשים סומכים על לקוחות ישנים, כך שהצגת חוויות ותוצאות חיוביות מהלקוחות הישנים שלכם עשויה להיות הזדמנות חשובה לצורך בניית קישורים. שתפו המלצות המדגישות את היתרונות של המוצרים או השירותים שלכם וקדמו אותם לאתרים אחרים בענף.

ספקו משאבים וכלים

דרך נוספת לבניית קישורים היא לספק משאבים וכלים יקרי ערך לאתרים ולאנשים אחרים בענף שלכם. אספקה כזו יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה של כלי חינמי, מדריך, תבנית או משאב אחר שימושי ורלוונטי לקהל היעד. על ידי קידום משאבים אלה והפיכתם לנגישים בקלות, תוכלו לעודד אתרים אחרים להיקשר אל האתר שלכם.

פרסמו פוסט אורח

פרסום פוסט אורח הוא בעצם דרך של תמורה ותמלוגים שלך אל האורח ושל האורח אלייך. האורח מפרסם את האתר שלכם ומקשר את הקהל, בעוד שאתם יוצרים עבורו תוכן רלוונטי. דרך זו יכולה להיות מצוינת עבור הצגת התוכן שלכם בפני קהל חדש וכן עבור רווח קישורים בעלי ערך. שימו לב והקפידו לפרסם פוסט אורח איכותי ורלוונטי עבור מה שאתם מציגים.

היעזרו במשפיענים

משפיענים יחידנים או ארגונים בעלי השפעה בתחום הענף שלכם יכולים להוות עבור האתר שלכם מתנה יקרת ערך. פנו אל משפיענים אלו ובקשו מהם לקדם את התוכן שלכם. היענות מצידם יכולה להבטיח עבורכם חשיפה מרבית לקהל נרחב ותנועה בקישורים.

השתתפו באירועים וכנסים בתעשייה

השתתפות באירועים וכנסים בענף שלכם היא דרך מצוינת לבסס ולבנות מערכות יחסים וקשרים שיכולים להוביל לבניית קישורים. הקפידו להחזיק בכרטיס ביקור בעל מראה מקצועי עם פרטי האתר, כדי לחלק לשותפים פוטנציאליים.

שתפו מידע בדוא”ל

התרומה של שיתוף מידע בדוא”ל יעילה מאוד אם עושים זאת בצורה הנכונה. לכן, שימו לב שאתם מתאימים באופן אישי את המיילים ומציעים ערך לנמען. זאת על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה של האתר שלכם.

התמקדו באיכות על פני כמות

אמנם חשוב לבנות כמה שיותר קישורים, אך לא פחות חשוב להתמקד באיכות הקישורים הללו. כמה קישורים באיכות גבוהה מאתרים בעלי מוניטין, יכולים להיות יקרי ערך ממספר גדול של קישורים באיכות נמוכה. בעת בניית קישורים, שימו בראש הרשימה את אלה המגיעים מאתרים סמכותיים ורלוונטיים וכן הימנעו מתכניות קישורים או טקטיקות אחרות שעלולות להזיק לאתר שלכם על ידי מנועי החיפוש.

שנו תדיר את טקסט העוגן

טקסט עוגן הוא הטקסט הגלוי הניתן ללחיצה בהיפר-קישור. חשוב לשנות את טקסט העוגן מדי פעם כדי לגרום לו להיראות טבעי עבור מנועי החיפוש. אם לכל הקישורים שלכם יש את אותו טקסט עוגן, מנועי החיפוש יכולים לראות בכך מניפולציה לתמרון או כספאם. במקום זאת, השתמשו במגוון טקסטי עוגן המשקפים במדויק את התוכן שאליו אתם מקשרים.

מיקומו של הקישור

בנוסף לאיכות ולטקסט העוגן של הקישור, יש לקחת בחשבון את המיקום שבו הקישור ממוקם. קישור שמוקף בתוכן רלוונטי ואיכותי הוא בעל ערך רב בהרבה מקישור שממוקם בקטע תוכן לא איכותי או לא קשור. בעת בניית קישורים, שאפו להזכיר את האתר שלכם בקישורים רלוונטיים ובעלי ערך.

השתמשו בקישור פנימי

קישור פנימי הוא קישור מדף אחד באתר שלכם אל דף אחר. קישור פנימי יכול לשפר את חווית המשתמש ולסייע בניווט, אך גם יכול להוות כאסטרטגיה יעילה לבניית קישורים. על ידי קישור לדפים רלוונטיים ובעלי ערך באתר, ניתן להפיץ הון קישורים ובכך לשפר את סמכותו של האתר.

השתמשו בתוכן ממומן

תוכן ממומן ופרסום מקורי כרוכים בתשלום עבור קישור או קידום באתר אחר. למרות שזו יכולה להיות דרך יעילה לבנות קישורים, חשוב להשתמש בתוכן ממומן רק מאתרים איכותיים ומהימנים שכמובן קושרים את עצמם ישירות אל תוכן האתר שלכם.

צרו שיתופי פעולה

שיתוף פעולה עם עסקים או עם ארגונים אחרים הקשורים לענף שלכם, יכול להיות אסטרטגיה חזקה לבניית קישורים. על ידי שיתוף פעולה של תוכן, אירועים או יוזמות אחרות, ניתן להרוויח קישורים איכותיים וליצור חשיפה איכותית, יעילה וממוקדת יותר לקהל רלוונטי חדש.

השתמשו מחדש בתוכן

אם יש לכם תוכן איכותי שכבר הוכיח את עצמו כמצליח בהשגת קישורים, שקלו לייעד אותו מחדש בפורמטים שונים. לדוגמה, הפיכת פוסט בבלוג לאינפוגרפיקה, פודקאסט או סרטון. על ידי כך, תוכלו להגיע לקהלים חדשים ואולי להרוויח יותר קישורים.

השתמשו במיתוג אישי

מיתוג אישי הוא בניית המוניטין והאמינות שלכם כאדם פרטי. על ידי ביסוס עצמכם כסמכות בענף ובאמצעות בלוגים אורחים, השתתפות באירועים וישירת שיח או פעילויות אחרות, ניתן לבנות מוניטין אישי ובכך להרוויח קישורים וחשיפה יקרי ערך לאתר שלכם.

אל תחששו לשאול

אחת הדרכים הקלות ביותר לבנות קישורים היא פשוט לבקש אותם. אם יצרתם תוכן בעל ערך או שיש לכם משאב שימושי, אל תחששו לפנות לאתרים ובלוגרים אחרים ולבקש מהם לקשר אליו. רק שימו לב להתאים אישית את בקשתכם ולהציע ערך לנמען.

היו סבלניים ובעלי התמדה

בניית קישורים היא תהליך ארוך טווח שדורש סבלנות והתמדה. אל תתייאשו אם אינכם רואים תוצאות מיד – המשיכו ליצור תוכן בעל ערך וחפשו באופן פעיל הזדמנויות לבניית קישורים. בסופו של דבר תוכלו לראות תוצאות ולשים לב ליתרונות. עוד, חשוב להעריך באופן רציף את המאמצים בניית הקישורים, כדי לראות מה עובד ומה לא ולבצע התאמות לפי הצורך.

לסיכום, בניית קישורים היא מהלך חיוני בשיווק דיגיטלי ובהחזקת אתר. בניית קישורים מאתרים אחרים נתפסים כאות אמון ומשדרים למנועי החיפוש שהאתר שלכם אכן ראוי לחשיפה באינטרנט. בניית קישורים איכותיים לאתר שלכם יכולה לשפר את הדירוג במנועי החיפוש, להשיג תנועה מתמדת לאתר ולהגדיל את האמינות והסמכות בענף. עם זאת, בניית קישורים אינה משימה פשוטה והיא דורשת אסטרטגיה, יצירתיות והתמדה כדי לעשות זאת בצורה נכונה.

במאמר זה כיסינו מגוון רחב של אסטרטגיות לבניית קישורים, כולל יצירת תוכן בעל ערך הניתן לשיתוף, מחקר וניתוח המתחרים, שימוש במדיה חברתית, השתתפות בקהילות מקוונות ובפורומים, שימוש בבניית קישורים באתרים מקומיים, יישום אסטרטגיית בניית קישורים שבורה, יצירה וקידום אינפוגרפיקה, שימוש בהמלצות של לקוחות, מתן משאבים וכלים, פרסום בלוג אורח, שימוש במשפיענים, השתתפות באירועים וכנסים בתעשייה ושיתוף מידע בדוא”ל.

בנוסף, חשוב להתמקד באיכות הקישור, לשנות את טקסט העוגן של הקישור מדי פעם, לשקול את מיקום הקישור, להשתמש בקישורים פנימיים ובתוכן ממומן, למנף שיתופי פעולה, לייעד מחדש את התוכן ולהשתמש במיתוג אישי. בנוסף, הקפידו להימנע מטעויות נפוצות בעת בניית קישורים כמו קניית קישורים רבים המתמקדים בכמות על פני איכות.

על ידי ביצוע אסטרטגיות אלו והטיפים הנ”ל, תוכלו לבנות ביעילות קישורים באיכות גבוהה לאתר שלכם ולהשיג את יעדי השיווק. חשוב לציין שבניית קישורים היא תהליך ארוך טווח שדורש סבלנות והתמדה וכן הערכה מתמדת אל מול התוצאות. המשיכו ליצור תוכן בעל ערך וחפשו באופן פעיל ומתמיד הזדמנויות לבניית קישורים ובסופו של דבר תראו תוצאות מניבות.

חבילות הקישורים שלנו לרכישה

time4me.co.il
נישה: חישוב זמנים

Ahrefs 2
DR: 15 
SPAM SCORE: 0
PA: 12
תנועה אורגנית: 1,000+

מחיר לקישור בודד: 140 + מע”מ

תפריט נגישות

דילוג לתוכן