איך הכפלנו את התנועה האורגנית והלידים עם תוכן AI בצ’אט GPT?

הכפלת תנועה ולידים לאתר

איך הכפלנו את התנועה האורגנית והלידים לנכס דיגיטלי שבנינו לאחד הלקוחות בעזרת יצירת תוכן עם AI בצאט GPT, תובנות מהסרצ’ קונסול וטיוב התוכן ע”י כותב תוכן מקצועי?

כחלק מאמצי האופטימיזציה שלנו אנחנו עושים מוניטורינג על בסיס קבוע לביצועי האתר ומחפשים הזדמנויות במסגרתם אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לשפר באופן ניכר את הביצועים של האתר. לפני כחודשיים החלטנו לנסות לשפר דרמטית את הביצועים באחד האתרים שאנחנו חושבים שהושקעו בו כל החום והאהבה שאתר צריך אבל עדיין לא ממצה את הפוטנציאל והמשאבים שהושקעו בו.

אז מה עשינו?

  1. הוצאנו רשימה מהסרצ’ קונסול של 10 עמודי המפתח שמזרימים לנו הכי הרבה טראפיק ואחראיים על רוב הלידים שמגיעים מהאתר.
  2. לכל עמוד כזה הוצאנו מהסרצ’ קונסול רשימה של 20 מילות המפתח שהעמוד מקבל עליו הכי הרבה חשיפות.
  3. הלכנו לצ’אט GPT וביקשנו ממנו ליצור סקשן שאלות תשובות בהתאם לקוואריז שהוצאנו מהסרצ’ קונסול, לאחר מכן תרגמנו את התוכן לעברית וכותב תוכן מקצועי טייב את התוכן ופרסם אותו בדף עם סכמת FAQ.
  4. ביקשנו מהצ’אט להוציא לנו טבלת השוואה שמתעסקת בקוואריז שהוצאנו מהסרצ’ קונסול, לאחר מכן כותב תוכן מקצועי תרגם את התוכן לעברית וטייב אותו.
  5. הוספנו 2 סרטוני יוטיוב רלוונטים לכל עמוד.
  6. הוספנו 7 תמונות נוספות לכל עמוד עם טקסט אלטרנטיבי
  7. הוצאנו מספר קישורים לכל עמוד מרשת הקישורים שלנו וממספר ספקים איכותיים אחרים בשביל לשמור על גיוון ורלוונטיות.

בתמונה – יכולים לראות השוואה של כמות הטראפיק האורגני ב-28 יום האחרונים (2.12K) אל מול ה-28 יום הקודמים להם (1.34K) באתר שבנינו ללקוח שלנו בעולמות האסתטיקה הרפואית – נישה סופר תחרותית.

כמה דברים שחשוב לנו לשתף:

  1.  זמני השהייה בכל עמוד קפצו ב-34% במומצע. התוכן ארוך יותר, ולכן הגולשים שוהים בו יותר.
  2.  חשוב לייצר תוכן חדש ומחדש על בסיס קבוע, אבל לא פחות חשוב לעדכן, להוסיף ולטייב עמודי תוכן קיימים שגוגל כבר מכיר בהם ונותן להם קרדיט.
  3.  AI זה לא שגר ושכח. במקרה הנ”ל הוא עזר לנו לחסוך 75% מהזמן והמשאבים שהשקענו ביצירת התוכן אבל חשוב מאוד לטייב ולוודא שהתוצר עונה לנו על הצרכים.
    ככל שהאתר מכיל יותר תוכן מאונדקס, ככה קל יותר להוציא תובנות על מילות מפתח\עמודים שגוגל אוהב בדומיין, איזה עמודים מקבלים יותר או פחות טראפיק, מה סוג התוכן שעובד יותר טוב או פחות וכו’ ובהתאם לזה לקבל החלטות עסקיות שעושות אימפקט אמיתי.
  4.  התמדה, חשיבה מחוץ לקופסה, ושימוש בטכנולוגיה יכולה לעשות פלאים:)

רוצים לשמוע עוד דברו איתי או עם Omri Kfir

טראפיק גדול מ-AI

הכפלת תנועה ולידים לאתר

 

לשיחת ייעוץ בחינם - השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

דילוג לתוכן