אמל”ק – כמה שיותר.
ובהרחבה:
קבוצות פייסבוק זה שוק פרוץ, אין מחיר שוק – אין סרגל של: יוזר שווה X , אלף יוזרים שווים 1,000X. בסוף המחיר המקסימלי יהיה לבן אדם שתצליח להראות לו מקסימום ערך.
כמה דוגמאות:
סבתא שלי ז”ל- הקבוצה לא יעניין אותה גם ב-10 אגורות.
אבא שלי – שומע אותי מבלבל כבר כמה שנים על קבוצות פייסבוק, אולי הוא יציע כמה שקלים \ מאות שקלים.
אני – לא מתעסק בסדנאות, אבל אני מבין את הפוטנציאל העסקי שיכול להיות שם, ואז אני אעשה לעצמי בראש: “כמה הזמן שלי שווה, מה המרחק מהרגע שאני אקח את הנכס עד שהוא ייצר הכנסה, כמה הוא ייצר, בוא נגיד אני שוקל לקנות את הקבוצה ב-2000 ש”ח – אני אשאל את עצמי מה אני יכול לעשות באלטרנטיבית ב-2,000 ש”ח, וכו'” לפי זה אני אתן הצעה.
בעל עסק לסדנאות שוקולד – אם תצריך להראות לו את הערך בקבוצה, או אולי לעשות איתו טסט ולהעביר לו לידים שהוא יסגור – העמדה שלך תהיה הרבה יותר חזקה.
בסוף, בעלי עסקים קטנים – מחפשים לראות את הכסף בקצה, ככל שזה יותר רחוק, זה פחות ילהיב אותם = יראו את הנכס בצורה פחות אטרקטיבית, יציעו פחות כסף, ככל שהם יראו דולרים בעיניים, יציעו יותר כסף.
המשחק הוא להראות את הערך לבעל העסק, ככל שיהיה יותר ערך – שווה יותר כסף, בשביל להראות ערך צריך לעשות עבודה.
אתה רוצה לקבל 10K על הקבוצה, תוכיח לבעל העסק שב-10K שהוא קונה את הקבוצה הוא מקבל הרבה יותר מ-10K שהוא משקיע בממומן.
בהצלחה!